Dieta de 1200 de calorii

pagina 1/2

Dieta de 1200 de calorii este o dieta restrictiva care impune mult autocontrol.

Merita din plin efortul pentru ca te poate ajuta sa slabesti eficient si destul de repede. Secretul acestei diete sta in alegerea alimentelor consumate si in evaluarea riguroasa a numarului de calorii consumate zilnic.

Principiul care se aplica si in cazul unei diete de 1200 de calorii este identic cu cel valabil pentru toate dietele care urmaresc scaderea in greutate. Consumi mai putine calorii decat arde organsimul intr-o zi.

Tot ca principiul general valabil se poate spune ca o dieta este eficienta daca reduce cu circa 500 de calorii aportul zilnic mediu de calorii. Respectata doua saptamani dieta de 1200 de calorii duce la o scadere eficienta in greutate, de la trei la sase kilograme in functie de metabolismul fiecaruia.

Dieta de 1200 de calorii este o dieta severa, in conditiile in care aportul caloric zilnic al unei femei putin active, din punct de vedere fizic, se invarte in jurul a 1800-2000 de calorii.

Planul alimentar pentru dieta de 1200 de calorii

 

Micul dejun trebuie sa contina intre 250 si 300 de calorii. Alege produse lactate si fructe la micul dejun - proteina din lapte si fibrele din fructe iti dau senzatia de satietate. O alta varinata inseamna o felie de paine integrala unsa cu foarte putin unt si lapte integral sau iaurt. Adauga si o cafea fara zahar.

Pranzul se incadreaza intre 300 si 350 de calorii. Masa de pranz este obligatorie si trebuie sa contina grasimi, proteine si fibre. Alege legume verzi (broccoli, fasole verde, spanac), proteine ​​slabe (carne de curcan, oua sau peste) si cereale integrale. O felie de paine integrala, doua degete de branza feta, o rosie mare, cateva maslina Kalamata, 4 linguri cu hummus si 200 de grame de spanac crud, cu o lingurita de ulei de masline si suc de lamaie. Cu toate acestea te incadrezi in baremul de calorii.

Vezi continuarea pe pagina urmatoare

 

Citeste si...

Comenteaza si tu!


  1. Camelia

    luni 17 februarie 2014 la 18:49


    Nu sunt de acord cu felul cum ati impartit din punct de vedere caloric in 3. Exista o zicala care spune "Mananca la micul dejun ca un rege, la pranz ca un print si seara ca un cersetor". Personal, dupa mai multe experimente, am ajuns la concluzia ca micul dejun trebuie sa fie cel mai bogat caloric. De asemenea, nu inteleg de ce sfatuiti ca la cina sa se consume cel mai mare numar de calorii din zi, avand in vedere ca dupa cina nu ramane suficient timp ca sa ardem caloriile respective.


Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa: yahoo

 

Pagini:

Recomanda