Dieta si fitness, Sanatate

Dieta de 1200 de calorii

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/11/12/dieta-1200-calorii-3.jpg

 

In planul alimentar pentru dieta de 1200 de calorii, pentru masa de pranz mai poti incerca o supa de legume, fara grasime, si fara cartofi, un iarut mic, o bucata de carne la gratar, cat palma si o portie foarte mare de spanac fiert cu putin ulei si suc de lamaie. Carnea si supa pot fi inlocuite cu o portie de peste, cat palma, si 250 de grame de broccoli sau fasole verde si un pahar cu lapte degresat.

Cina trebuie sa se incadreze intre 400 si 500 de calorii. O portie de pui la gratar sau la cuptor, cat palma, cu patru linguri de sote de legume albe (conopida, telina sau varza) si doua lingurite de ulei de masline, plus doua linguri de orez brun, fiert. Un patratel de ciocolata, pentru final.

Mai poti incerca o salata mare de varza alba, o bucata de carne cat palma si 200 de grame de legume inabusite cu o lingurita de ulei.

Slabesti intre 3 si 6 kilograme, in doua saptamani
 

In cele 1200 de calorii intra si doua gustari intre 50 si 100 de calorii. Aceste calorii inseamna un mar mic, doua linguri de mazare, 100 de grame de branza de vaci sau o felie de sunca si doua pesmeti sau poti alege din lista cu gustari de 100 de calorii.

 

 

Dieta de 1200 de calorii este o dieta restrictiva care impune mult autocontrol.

Merita din plin efortul pentru ca te poate ajuta sa slabesti eficient si destul de repede. Secretul acestei diete sta in alegerea alimentelor consumate si in evaluarea riguroasa a numarului de calorii consumate zilnic.

Principiul care se aplica si in cazul unei diete de 1200 de calorii este identic cu cel valabil pentru toate dietele care urmaresc scaderea in greutate. Consumi mai putine calorii decat arde organsimul intr-o zi.

Tot ca principiul general valabil se poate spune ca o dieta este eficienta daca reduce cu circa 500 de calorii aportul zilnic mediu de calorii. Respectata doua saptamani dieta de 1200 de calorii duce la o scadere eficienta in greutate, de la trei la sase kilograme in functie de metabolismul fiecaruia.

Dieta de 1200 de calorii este o dieta severa, in conditiile in care aportul caloric zilnic al unei femei putin active, din punct de vedere fizic, se invarte in jurul a 1800-2000 de calorii.

Planul alimentar pentru dieta de 1200 de calorii

 

Micul dejun trebuie sa contina intre 250 si 300 de calorii. Alege produse lactate si fructe la micul dejun – proteina din lapte si fibrele din fructe iti dau senzatia de satietate. O alta varinata inseamna o felie de paine integrala unsa cu foarte putin unt si lapte integral sau iaurt. Adauga si o cafea fara zahar.

Pranzul se incadreaza intre 300 si 350 de calorii. Masa de pranz este obligatorie si trebuie sa contina grasimi, proteine si fibre. Alege legume verzi (broccoli, fasole verde, spanac), proteine ​​slabe (carne de curcan, oua sau peste) si cereale integrale. O felie de paine integrala, doua degete de branza feta, o rosie mare, cateva maslina Kalamata, 4 linguri cu hummus si 200 de grame de spanac crud, cu o lingurita de ulei de masline si suc de lamaie. Cu toate acestea te incadrezi in baremul de calorii.

Vezi continuarea pe pagina urmatoare

 

You Might Also Like

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>