pagina 1/2
Sarbatorile de iarna au trecut si una dintre preocuparile tale este cum sa revii la kilogramele de dinainte de vacanta. Sau poate la inceput de an, ti-ai stabilit ca obiectiv sa ajungi la silueta mult visata. Indiferent de sezon, secretul consta intr-un stil de viata echilibrat, adica o alimentatie adecvata si un program regulat de exercitii fizice.
"Odata intorsi la activitatile zilnice care ne solicita foarte mult atentia si concentrarea, organismul nostru are nevoie de o bogata sursa de fibre, nutrienti, vitamine si minerale", explica Prof. Dr. Gabriela Radulian de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice Nicolae Paulescu. "Avand toate aceste beneficii, cerealele integrale sunt alimente de baza in alimentatia zilnica, contribuind la o alimentatie echilibrata. In plus, micul dejun care include si cereale integrale ajuta la mentinerea unei greutati ideale si la o stare generala de bine".
Cercetatorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat ca un consum de cereale integrale pentru micul dejun, precum Nestlé Fitness, in fiecare dimineata, timp de sase saptamani, dar si ca substitut pentru dejun in primele doua saptamani, este eficient pentru obtinerea si mentinerea unei pierderi in greutate.
In primele doua saptamani ale studiului, subiectii au consumat cereale integrale la micul dejun si la pranz, iar in ultimele patru saptamani doar la micul dejun.
- 85% dintre subiecti au pierdut in medie 1,1 kg dupa primele doua saptamani ale studiului;
- 75% dintre subiecti au pierdut in medie 1,4 kg la finalul celor sase saptamani de studiu.
