Nutritie, Sanatate

Alimente care ard grasimea abdominala

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/09/11/seminte-dovleac.jpg

Exista alimente care aduc grasime pe abdomen si exista alimente care ard grasimea abdominala. Secretul este sa consumi aceste alimente in mod constant, dar nu in exces, in cadrul unei alimentatii sanatoase.

Grasimea abdominala mai are un inamic: miscarea fizica in fiecare zi.

Exista mai multe alimente care au capacitatea de arde grasimea abdominala, dar dintre toate acestea aceste patru sunt deosebit de active.

Semintele de chia. 
Aceste seminte sunt bogate in fibre solubile care scad colesterolul si previne absorbtia de grasimi. Le poti adauga in bauturi, in iaurt si in mancare.

O lingurita, cel mult doua de seminte de chia pe zi sunt sufieciente pentru scopul pe care il urmaresti.

Semintele de dovleac. 
Sunt doarte gustoase si foarte bogate in acizi grasi omega 3 care au capacitatea de a bloca mecanismele metabolice care depoziteaza grasime in regiunea abdominala.

Semintele de dovleac sunt si foarte bune sursede proteine si magneziu. Ideal este sa consumi 100 de grame de seminte de dovleac crude pe saptamana.

Ridichea neagra 
este o sursa excelenta de fibre, vitamina C, fosfor si potasiu.

Contine enzime naturale care ajuta la digestia grasimilor si a carbohidratilor.

Adauga-le in supe, salate sau in mancare, pentru ca le poti manca, practic, fara limite.

Quinoa,
considerata mama cerealelor, contine proteine, scade pofta de mancare si este bogata in aminoacizi si carbohidrati de foarte buna calitate.

Combina semintele de quinoa cu rosii proaspete sau pasta de rosii pentru a profita la maximum de beneficiile pe care aceasta le are asupra sanatatii.

Este bine sa consumi quinoa de trei-patru ori pe saptamana, la masa de dimineata sau la pranz.
 

You Might Also Like

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>