Esti aici
Femeia.ro > Cariera > Calea spre succes > 9 sfaturi pentru afaceri în 2018 de la femei de succes

9 sfaturi pentru afaceri în 2018 de la femei de succes

Pentru a începe anul dintr-o perspectivă optimizată, am invitat 9 femei de afaceri excepționale, ce fac parte din consiliul consultativ al BWFR (Business Women Forum România), pentru a împărtăși și nouă viziunea lor și pentru a ne oferi câteva sfaturi valoroase pentru a avea succes, pe care doresc să le transmită cititoarelor revistei Femeia. în scopul inspirației reciproce! 

Osnat Peled, președinte și fondator BWFR

„Sfatul meu pentru a avea succes în 2018 se referă la delegare. Multe dintre noi caută perfecțiunea, fiind înconjurate de termene-limită extrem de stricte și sunt adesea prinse în greșeala de a face lucrurile singure, întrucât ar putea părea mai ușor decât să delege. Adevărul este că nu vei fi niciodată capabilă să îți dezvolți afacerea, echipa și activitățile în general dacă nu vei învăța cum să delegi unele sarcini. Recunosc, nu este ușor, în special dacă îți setezi niște standarde înalte. Cu toate acestea, a învăța cum să te înconjori de persoane care îți împărtășesc viziunea și standardele pare a fi o temă foarte importantă pentru anul 2018. Fie ca acest an să fie unul extraordinar pentru tine!  

 

 

Gabriela Saulea, CEO și fondator Divorce Journey, www.divorcejourney.ro

„La Divorce Journey rezolvăm crize din viață personală și prevenim apariția altora. Pentru un 2018 de succes și fără crize, recomand două acțiuni: con­știen­tizarea și schimbarea. Conștientizarea înseamnă mutarea acțiunilor de pe pilot automat și analiza lor prin experiența ta de azi. Vine odată cu răspunsul la întrebarea: lucrurile pe care le-am făcut până acum au relevanță și în 2018 sau aleg o schimbare?

Schimbarea este cea care te provoacă în viața personală și cea de business. Ce aspect al vieții tale ai vrea să schimbi cel mai mult în 2018? Financiar, al sănătății, al relației și familiei sau al echilibrului dintre viața personală și cea profesională? Și nu uita că întotdeauna un specialist te poate ajuta acolo unde nu găsești singură răspunsul. Ca în orice business.“

 

Larisa Budacă, general manager, Golden Tulip Victoria Bucharest Hotel

„Cred cu tărie că succesul nu se măsoară doar în cifre, ci și în fericire. În fericirea ta și a celor din jur. Atunci când găsești oamenii potriviți pentru echipa ta, când reușești să îi stimulezi, să îi recompensezi și să îi ajuți să-și dorească să pună suflet și pasiune în tot ceea ce fac, atunci ai găsit sigur rețeta succesului. Atunci când petreci timp de calitate alături de familia ta și de prieteni. Și, foarte important, atunci când îți dedici și ție timp pentru mici și chiar mari plăceri. Succesul vine atunci când reușești să îți faci inima să danseze de fericire prin ceea ce faci în fiecare zi. Așadar, fiți voi însevă, bucurați-vă din plin de fiecare clipă și de cei din jurul vostru, iar 2018 va fi un an perfect!“

 

 

Roxana Crăciun, Advisory Board Member, BWFR Women Leadership Program Manager

„Sfatul meu pentru a avea succes în 2018 este de a ne concentra mai mult pe experiență: pe cea a candidatului și pe cea a angajatului. Companiile trebuie să conștientizeze că este necesar să devină mai creative și mai flexibile atunci când își construiesc brandul de angajator. Astfel, în procesul de recrutare ar putea folosi instrumente care să îi transpună virtual pe candidați în realitatea și cultura organizației. Expe­riența angajatului, la rândul său, este un element-cheie în atragerea candidaților potriviți: interacționând cu clienții, angajatul este reprezentantul culturii orga­nizaționale care are impact asupra experienței clien­ților și implicit în dezvoltarea pe viitor a companiei.“

 

Raluca Kisescu – Creative Marketing Strategist, Trainer & Coach

“Am ținut recent un workshop la Timișoara despre literatură și lecții de marketing. Sunt o cititoare pasionată și consider că multe din lecțiile de business, de la empatie și self awareness la inteligență emoțională, persuasiune și leadership pot fi identificate în paginile unor autori de ficțiune sau dramaturgie. În cadrul acestui workshop am exemplificat pe unul din romanele lui Amos Oz, Sumki. Dezvoltarea strategiilor de marketing care au la bază conținut (content) are nevoie de abordări mai sofisticate și profunde. Pentru 2018 recomand cât mai multă beletristică și marketing!” 

 

Alina Mitrică – Corporate & Online Manager – Meli Melo

“Secretul meu pentru 2018? Optimism mult, dar cu măsură! După ani de letargie, într-o piață cu o dinamică fantastică în 2017, 2018 este anul în care cred că multe proiecte se vor concretiza. Așadar, sfatul meu este să vă analizați bine prioritățile, dar și resursele de care dispuneți, fie că sunt de natură financiară, de timp sau de natură umană, și să începeți anul concentrate pe proiectele care cu adevărat contează pentru voi. Un an nou memorabil vă doresc!”   

 

 

Anca Rusu – Avocat

“Aspectele juridice care pot avea impact asupra unei afaceri sunt deseori ignorate sau necunoscute, pentru că se consideră că succesul e strâns legat de alte elemente, cum ar fi: clienți, vânzări, încasări etc. Fără a minimaliza importanța acestora din urmă, trebuie să avem în vedere că toate acestea au un suport juridic, iar neglijarea lor poate duce la un dezechilibru în viața (oricum tumultoasă) a unei afaceri. Cel mai simplu și eficient mod de abordare este acela de a stabili de la început cadrul legal în care se va desfășura afacerea, ceea ce implică atât cunoașterea normelor aplicabile obiectului de activitate, cât și a instrumentelor juridice folosite pentru îndeplinirea acestui obiect.” 

 

Anca Botez – MBA NLP TRAINER, U.S. CERTIFIED 

“Alege să fii flexibilă la nivel conștient. Flexibilitatea se referă la capacitatea noastră de a ne adapta la oameni și situații noi, atât într-un context personal cât și la nivel de business. 

Un comportament bazat pe flexibilitate ne ajută să avem o tranziție mai fluidă când ne schimbăm job-ul sau când ne mutăm în altă țară și întâmpinăm provocări legate de limbă, cultură și o nouă identitate.“ 

 

Mihaela Barbatosu – Advertising Sales Manager Burda România

“2018 este anul celor atenți, curioși, al celor care nu așteaptă semnale bune, ci produc semnale bune transformându-le în acțiuni concrete. Cuvântul „concret” este cuvântul anului, iar în vânzări anul acesta nu avem timp de incertitudini, ci de acțiuni concrete. În 2018 ceea ce citești ți se va citi pe față, de aceea citește conținut de calitate, investește în tine, în networking, investește în produsele și serviciile pe care le vinzi, oferă calitate pentru că toate acestea vor face diferența. Suntem la început de an, fii sincer cu tine, fă-ți un bilanț și treci la acțiuni concrete. Desigur, nu uita să zâmbești. Este anul tău!” 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus