Mobbingul, doar o exagerare?

Mobbingul este un fenomen semnalat în cadrul relațiilor de muncă, referindu-se la teroarea psihologică ce se poate instaura într-un mediu de lucru.  Prima dată a fost menționat de cercetătorul Konrad Lorenz, pentru a defini comportamentul de hărțuire al unui grup de animale asupra altui animal, perceput de ei ca fiind amenințător.  Cercetătorul

Din nou la birou fără stres

Abia te-ai întors la birou din concediul dorit luni întregi şi te simţi stresată şi mai lipsită de vlagă decât înainte de mult aşteptatele zile de odihnă şi relaxare? E clar, suferi de aşa-numitul sindrom postvacanţă. Psihologii sunt de părere că aşa-numitul sindrom postvacanţă nu este nicidecum o afecţiune închipuită, ci

Colegii de serviciu: strategie non-conflict

Colegii de serviciu pot sa fie bunii tai prieteni sau inamicii tai. Bunele relatii de la serviciu, dar si regulile sociale si bunul mers al treburilor la locul de munca obliga pe toata lumea sa evite sau macar sa minimizeze conflictele. Foloseste un mediator. Daca exista o situatie conflictuala, o disputa

Un job pe masura ta

Cei mai mulţi dintre noi ţi-au căutat (sau căutăm încă) jobul perfect mulat pregătirii profesionale şi dorinţei de câştig. Uitând că locul unde petrecem alături de străini mult mai mult timp decât cu familia are şi alte rigori în afara simplei potriveli dintre cerere şi ofertă în privinţa cunoştinţelor într-un

Primul job: teama si provocari

De felul tău, eşti o persoană emotivă sau stăpână pe sine? De obicei, sunt stăpână pe mine, dar la început mi-era teamă că n-o să pot să fac mai mult şi mai repede, aşa cum mi se cerea. Sunt perfecţionistă şi, orice aş fi avut de făcut, îmi păsa cum iese. Au

Cum procedezi cand nu esti de acord cu seful tau

Fiecare companie adună oameni cu personalităţi diferite, cu stiluri diferite de muncă şi care provin din culturi diferite, ceea ce înseamnă că discuţiile în contradictoriu sunt aproape inevitabile. Dacă nu eşti de acord cu şeful tău, atunci când vrei să îţi spui părerea legată de un anumit subiect, este bine

Cum sa eviti barfa la birou

  De multe ori este dificil să navighezi prin cultura corporatistă. Printre open space, bârfe, erori de ţinută, favoritism, relaţii la birou, colegi şi supervisori - biroul poate fi o adevărată junglă.  Pe măsură ce te obişnuieşti cu regulile locului este important să-ţi păstrezi mintea limpede şi să nu permiţi diverselor

Trucuri pentru o viata mai usoara la birou

De fiecare dată când văd cuvintele „trucuri pentru o viaţă mai uşoară" , mă entuziasmez. Leneşa din mine devine iraţional de entuziastă când dă peste o nouă şi inteligentă manieră de a face viaţa mai uşoară. Şi de ce nu şi la birou? Aceste trucuri inteligente nu doar că-ţi vor salva

7 semne ca esti dependenta de munca

Programul de la 9 la 5 era sinonim cu munca, să zicem, acum 3 decenii. Bine ai venit în noua formă a normalului: toată lumea este supraîncărcată , mult prea conectată, iar programul de la 9 la 5 ţine deja de relaxare.  Eşti  total devotată muncii, ajungând până la punctul

Page 1 of 41234