Esti aici
Femeia.ro > Familie > Copii > LEGO – responsabilitate și siguranță din grijă pentru cei mici

LEGO – responsabilitate și siguranță din grijă pentru cei mici

Cei mici au întotdeaua nevoie de sprijin, atenție, siguranță și afecțiune, chiar și atunci când se joacă. Pentru că nimic să nu îi deranjeze în cele mai speciale momente din timpul orelor de joacă, oamenii mari fac mereu eforturi pentru a le oferi tot ce este mai bun, de la jucării sigure la un spațiu adecvat acestor activități, de la povești noi la șansa întâlnirii cu personajele lor preferate. Pentru că fac parte din viața multor copii din lumea întreagă, prin jucăriile pe care le produc, cei de la LEGO acordă o atenție deosebită procesului de inovare, din grijă pentru cei mici și dragoste pentru lumea fascinantă a micuțelor cărămizi colorate.

Educație prin joacă

În timpul orelor de joacă, alături de un set Lego Ninjago sau un set Lego Disney, atât băiețeii cât și fetițele sunt supuși un proces complex de acumulare de noi cunoștințe. Cum se poate una ca asta? Simplu, pentru că fiecare set în parte stimulează o serie de aptitudini precum: creativitatea, logica, coordonarea ochi-membre etc. Mai mult decât atât, copilul va căpăta o serie de abilități sociale ( empatia, comunicarea, spiritul de competiție ), ce îi vor rămâne puternic impregnate în felul lor de a fi, pentru întreaga viață.

Siguranța înainte de toate

Indiferent de setul LEGO pe care îl achiziționezi pentru micuțul tău –  Lego Duplo, Lego Disney, Lego Ninjago – siguranța este întotdeauna pusă pe primul loc. Fiecare set, fiecare jucărie și fiecare cărămidă colorată sunt realizate în conformitate cu standarde ce pun pe primul loc siguranța pentru cei mici. De altfel, eforturile depuse de LEGO în această direcție reprezintă un pionierat în întreaga industrie mondială a jucăriilor.

Business construit pentru copii

LEGO a luat ființă în orașul danez Billund, în anul 1932. De atunci și până în prezent, micuțele cărămizi colorate au fost alături de puștii din întreaga lume, crescând odată cu ei. Fiecare jucărie LEGO ieșită pe poarta fabricii daneze a fost concepută și creată cu gândul la cei mici. De altfel, LEGO este o organizație ce militează intens pentru drepturile copiilor în lumea întreagă promovând de asemenea propriul set de 10 reguli ( 10 Children’s Rights an Business Principles ) și respectându-le cu strictețe.

Din 1932 și până în prezent, filosofia de business a celor de la LEGO a gravitat în jurul copiilor, oferindu-le astfel puștilor din întreaga lume: distracție, povești uimitoare, personaje de tot felul și extrem de multă culoare. Cărămizile au crescut odată cu cei mici și chiar dacă anii au trecut peste brandul danez, cu timpul, acesta a devenit din ce în ce mai puternic. De aceea, în 2017, LEGO a fost votat cel mai puternic brand din lume, surclasând astfel branduri de renume precum Coca-Cola sau Apple.

Citeste si:

 

Sursa Digital workforce
Sursa foto: pixabay.com

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus
\n