Esti aici
Femeia.ro > Familie > Copii > 3 trucuri pentru a reveni la forma dinainte de naștere după ce ai început jobul

3 trucuri pentru a reveni la forma dinainte de naștere după ce ai început jobul

După o sarcină, corpul are nevoie de timp și puțin efort din partea ta pentru a-și reveni la forma dinainte. Urmând trucurile de mai jos, vei reuși să ai silueta pe care ți-o dorești chiar și când jonglezi cu îndatoririle de mamă și cu cele de la serviciu.
O mamă are o mulțime de lucruri de rezolvat într-o zi – de la lucrurile pe care trebuie să le faci pentru cel mic și până la activitățile de la serviciu, toate necesită energia și atenția ta. În agitația îndatoririlor de zi cu zi uităm adesea să avem grijă de noi și forma în care eram înainte de sarcină devine doar o amintire. Nu este deloc ușor să scapi de kilogramele acumulate în timpul sarcinii, însă, dacă ții cont de câteva sfaturi și pui în aplicare câteva trucuri, vei putea să restabilești legătura cu propriul corp și să te simți din nou „TU“. Iată ce ai de făcut:

  • Fă sport oricând ai timp și găsește activitatea pe care să o practici cu drag

Pleci de acasă după o dimineață agitată cu cel mic, la serviciu ai o mulțime de lucruri de făcut, apoi seara alergi către casă pentru a fi din nou alături de prichindelul tău. Unde să găsești timpul necesar pentru sport? Ei bine, noi l-am găsit pentru tine – e suficient să petreci 30 de minute în sala de sport pentru a vedea rezultate, iar aceste 30 de minute le poți lua din pauza de prânz, înainte sau după programul de lucru.
Nu uita să folosești beneficiile pe care ți le oferă angajatorul în sensul acesta. O mulțime de firme oferă astfel de carduri pentru sport, așa că este mai simplu ca niciodată să faci exerciții fizice oriunde în oraș, aproape de casă sau de serviciu. Cel mai probabil și compania la care lucrezi pune la dispoziție respectivele carduri.
Nu uita că, dacă ai acces la mai multe săli, însemnă că ai și posibilitatea de a practica mai multe activități. Lunea poți face yoga, marțea dansuri, miercurea zumba și tot așa. Ai reduceri inclusiv la activitățile pentru copii, așa că poți să-l iei cu tine și pe micuțul tău. Partea și mai frumoasă? Poți merge la sală cu alte colege, așa că este și mai plăcut.
sport-cu-bebe

  • Inspiră-te din dieta copilului tău

Noi, mamele, avem tendința să avem mai multă grijă de alimentația celor dragi nouă decât de propriul nostru meniu. Dacă instictul nostru matern ne ghidează să-i oferim copilului doar alimente sănătoase și atent alese, de ce să nu mâncăm și noi cot la cot cu el? Poți mânca și tu cereale cu iaurt la micul dejun, împreună cu o banană sau un alt fruct pe care îl ai în casă. În locul gustărilor cu zahăr, mănâncă baby carrots și alte legume pe care i le pregatești copilului.
În plus, (sperăm că) nu îi dai niciodată mâncare de la fast food sau prăjeli, așa că de ce ai mânca tu astfel de alimente? Probabil nici cu dulciurile nu exagerezi când vine vorba despre cel mic, așa că meniul său este inspirația perfectă pentru o dietă sănătoasă și cu efecte rapide pentru tine. Ori de câte ori gătești pentru cel mic, fă o cantitate mai mare și ia-ți la pachet mâncarea pentru serviciu, în felul acesta vei avea la tine un prânz sănătos și cu puține calorii.

  • Un program bine definit te ajută să te menții în formă

Pare că după revenirea la serviciu îți va fi mai greu să dai jos kilogramele în plus, însă te poate ajuta să te menții în formă. Este vorba despre un program zilnic foarte bine organizat – te trezești mereu la aceeași oră și mănânci la aceeași oră în fiecare zi. Această rutină te ajută să te poți ocupa de treburile de la serviciu când ești și mamă full time, fiind în același timp și un factor esențial pentru un stil de viață sănătos. Programul cât mai bine organizat te ajută să-ți controlezi mesele și numărul de calorii consumate și poți reveni mai repede la forma dinainte de sarcină.
Nu trebuie să uiți că există și unele schimbări pe care nu le vei putea contracara niciodată nici cu sport, nici cu regimuri draconice. Este, însă, esențial să știi că transformările pe care le-a suferit trupul tău în urma sarcinii sunt absolut normale și sunt un rezultat firesc al nașterii copilului tău.Învață să-ți iubești și vergeturile lăsate în urmă de el, precum și cei câțiva centimetri în plus la circumferința șoldurilor.
 
 
Sursa foto: Shutterstock

Comments

comments