Esti aici
Femeia.ro > Familie > Copii > În vremuri de pandemie, Marea Tzopăială devine #24MicaTzopaiala

În vremuri de pandemie, Marea Tzopăială devine #24MicaTzopaiala

Fundația Inovații Sociale Regina Maria lansează o provocare inedită în online pentru a strânge fonduri pentru educația a 200 de copii din familii vulnerabile. Provocarea va avea startul duminică, 24 mai, atunci când ar fi trebuit să aibă loc cea de-a IV-a ediție a evenimentului sportiv caritabil Marea Tzopăială, anulat în contextul restricțiilor impuse de pandemia COVID-19, și va continua atâta vreme cât obiectivul de strângere de fonduri este atins.

Prin această provocare, Fundația Inovații Sociale Regina Maria își propune să strângă 24.000 de euro din 12.000 de SMS-uri trimise de către participanți.

Din cauza problemelor financiare cu care se confruntă toate companiile care sponsorizau în mod obișnuit cauzele fundației, ne vedem obligați să ne întoarcem privirea către comunitate și să cerem ajutorul pentru semenii noștri care se află într-o situație mai puțin fericită. Școala s-a oprit și sunt copii pentru care continuarea educației în mediul online nu poate fi o opțiune, fiindcă nu au nici măcar un telefon cu butoane sau curent electric acasă. Copiii din centrele noastre educaționale (Băneasa și Clinceni) au nevoie să fie susținuți să treacă cu bine peste vară, să recupereze lecțiile pierdute și să fie pregătiți pentru, sperăm noi, o reîntoarcere la școala reală din septembrie. Ceea ce ne dorim de fapt este să-i susținem în continuare pe acești copii să creadă mai departe în visele lor!”, a declarat Cristiana Mateoiu, director executiv al Fundației.

Ideea acestei provocări se învârte în jurul numărului 24, atunci când ar fi trebuit să aibă loc evenimentul Marea Tzopaială, dar și a sumei necesare pentru a-i ajuta pe copii să își continue educația (24.000 de euro).

Aceasta constă în realizarea unei scurte filmări a unei activități sportive cu 24 de repetări și postarea ei pe canalele lor de social media împreună cu hashtag-ul #24micatzopaiala, nu înainte de a DONA 2 euro/lunar prin SMS la 8844 cu cuvântul VISE. Participanții pot alerga 2,4 km sau 24 km, pot face 24 de sărituri cu coarda sau orice altceva preferă. Sau pot pur și simplu să facă un gif sau boomerang în timp ce sar cât mai sus. Pentru succesul campaniei de strângere de fonduri este important ca aceia care acceptă provocarea să dea mai departe leapșa către 3 prieteni, pentru ca și ei să facă același lucru și pentru a dona către cauza fundației.

Idei de provocări sportive legate de numărul 24 sau 2.4 pot fi găsite pe website-ul fundatiei, pe paginile de Facebook, Instagram și TikTok dar și urmărind hashtag-ul #24micatzopaiala, unde se vor regăsi și video-uri cu provocări realizate de vedete și persoane publice care au intrat deja în joc.

Provocarea începe duminică, 24 mai la ora 10.00 pe pagina de Facebook a Fundației Inovații Sociale Regina Maria.

Text și foto: PR

Comments

comments

Lasă un răspuns