PDA

Versiunea completa : Cursuri de dans in Iasi

Pagini : [1] 2 3

madalinabul
13.11.2006, 21:44:57
stiu ca nu are nici o legatura cu subiectul dar imi poate spune si mie cineva unde se pot lua lectii de dans in iasi si cat costa?

drika
14.11.2006, 00:13:47
stiu ca nu are nici o legatura cu subiectul dar imi poate spune si mie cineva unde se pot lua lectii de dans in iasi si cat costa?
La casa universitarilor.. asta stiu eu ca sunt studenta... nu stiu insa cat costa...intra pe inoras.ro si gasesti acolo date de contact<:-P

madalinabul
14.11.2006, 22:13:39
si eu sunt studenta, de fapt masteranda, dar nu am stiut ca se fac cursuri de dans la casa studentilor, merci pt informatie

CataAna
15.11.2006, 21:18:14
Cursuri de dans se mai fac si la Mihai Ursachi (langa Muzeul Eminescu - Super Copou). Poti incerca si la Clubul CFR Rapa Galbena (nu stiu sigur daca au si pt adulti) si la Colini pe Sf Lazar.
Pupici

madalinabul
09.01.2007, 23:58:38
sper, dar eu vreau la burtica sa slabesc si cred ca fara gimnastica nu voi reusi sa scap pana la nunta. maine merg sa ma interesez de cursuri de dans poate voi slabi cand voi incepe cursurile.

Simona06
10.01.2007, 12:27:23
Ce fel de dans?Pt dansuri populare nu sunt cursuri?eu mai stiu dar priet meu...n-are nici o treaba...si as vrea sa-l pun la treaba.

madalinabul
10.01.2007, 21:55:57
pai si noi vrem dansuri populare si vals, ca nu le avem nici unul cu asa ceva. inca nu am fost sa caut dar zilele astea voi merge sigur, am sa te anunt si pe tine.pupici!

Simona06
10.01.2007, 22:51:46
Ok atunci..astept raspuns!Pupici!

amelia_timofte
14.01.2007, 20:41:58
Buna,
Ma poate ajuta cineva cu informatii despre cursurile de dans din Iasi? Locul, pretul, programul?.[-o<

annyy
15.01.2007, 22:32:24
stiu doar ca este o sala de sport prin podul de piatra linga banca raiffeisen ,linga linia de tramvai.si stiu ca se fac si lectii de dans
pretul nu il stiu.dar daca treci pe acolo sigur o sa aflii mai multe.
spor in toate

madalinabul