PDA

Versiunea completa : Mamici si burtici in Bihor

Pagini : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

tina19
27.01.2008, 20:04:48
cum cateva dintre noi am fost miresici si acum suntem mame sau vom fi am deschis subiectul pentru a putea sa ne consultam despre tot ce inseamna nastere si crestere in orasul nostru. sincer cand am fost eu insarcinata mi-ar fi prins bine sa am cu cine ma sfatui privind medicii, maternitatea, magazine, etc .
va astept cu drag sa ne sfatuim!

andymatei
28.01.2008, 10:49:06
Extraordinar de bine te-ai gandit draguta mea! Am sa am si eu de la cine cere sfaturi cand va veni vremea :D
Sa-ti traisca bebe frumos si sanatos!

taia
28.01.2008, 13:28:13
Este o idee foarte buna, din experienta personala nu va pot ajuta dar acuma trec cu vara-mea prin chinurile nasterii...deci...sunt cam in tema cu medici, etc. Bebe al tau e super!!!Sa-ti traiasca, sa creasca mare si frumos!

tina19
28.01.2008, 15:38:59
multumesc frumos fetelor. eu din experienta mea am sa incerc sa va ajut si din pataniile mele sper sa invatati si voi.

taia
28.01.2008, 17:55:31
Da nu ne povestest de bebe? Ce face? Ce sunete scoate? E cuminte?

tina19
28.01.2008, 18:03:30
Da nu ne povestest de bebe? Ce face? Ce sunete scoate? E cuminte?
despre bebe meu as putea povesti ani intregi pot ca in fiecare secunda face cate ceva special (pt noi este special pt altii pote nu). este cumintel dar f f activ si agitat, intr-o permanenta miscare si ii place sa analizeze toate lucrurile. acum gangurim toata ziua ca suntem mari si avem vocabular. am inceput sa stam in fundic si ne ridicam incet in picioare. face numai prostioare. de exemplu saptamana trecuta mama manca projitura tinandu-l in brate si a sarit la mana ei sa-i ia projitura din mana. ii plac telefoanele si telecomenzile, aparatul foto si camera de filmat, cuptorul cu microunde. pe jucarii nu da doi bani (bine ca am bagat eu milioane in ele #-o).
sincer ne umple viata si sufletele de bucurie si fericire.

taia
28.01.2008, 18:20:47