PDA

Versiunea completa : Off-topicul miresicilor din Franta

arekichan
13.02.2008, 19:52:10
Eu sunt in Paris, iar aici sunt romani la tot pasul, normal, ca-n orice oras mare...

cred ca majoritatea romanilor care vin in fr, vin in paris. e un oras mare, deci exista mai multe posibiliate, poti avea zboruri directe(din buc de exemplu)....

crisanti
12.03.2008, 16:15:54
cred ca majoritatea romanilor care vin in fr, vin in paris. e un oras mare, deci exista mai multe posibiliate, poti avea zboruri directe(din buc de exemplu)....

eu zic ca cei care vin sunt studenti la inceput, deci vei gasi multi romani in centre universitare mari ca paris, grenoble

ryanaro
03.10.2008, 13:24:58
vad ca nu prea e activitate la topicul asta. haideti, cum e viata in franta? :D

arekichan
07.10.2008, 11:54:17
vad ca nu prea e activitate la topicul asta. haideti, cum e viata in franta? :D
mancam flan in fiecare zi :D

ryanaro
07.10.2008, 11:55:49
mancam flan in fiecare zi :D

am mancat si eu in weekend <:-P

Crita
21.10.2008, 10:42:52
Miresici din Franta, a incercat careva dintre voi sa se angajeze? E usor, e greu? De unde sa incep cautarile? Ce acte se cer?
Eu sunt acum in asteptare titlului de sejur si a asigurarii sociale..Ce ar mai trebui?

P.S. Eu sunt in Grenoble, cu sotul care este la doctorat aici...si "stau pe vatra"...

arekichan
28.10.2008, 22:08:26
Miresici din Franta, a incercat careva dintre voi sa se angajeze? E usor, e greu? De unde sa incep cautarile? Ce acte se cer?
Eu sunt acum in asteptare titlului de sejur si a asigurarii sociale..Ce ar mai trebui?

P.S. Eu sunt in Grenoble, cu sotul care este la doctorat aici...si "stau pe vatra"...

pai incepi prin a te inscrie la ANPE, Agence nationale pour l'emploi. desi in general, cei ce lucreaza acolo sunt inutili.:-w poate ai noroc si dai peste un "conseiller" mai "harnic". uita-te pe situl anpe, au diverse oferte.

deliutza_miresica
23.02.2010, 01:09:13