PDA

Versiunea completa : Socri, soacre, poame acre :))

Pagini : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60

moko
17.11.2005, 23:00:00
:zz::zz::grin::grin::laugh: tot colindand prin forum-urile diverselor site-uri de profil, am observat ca o buna parte din noi avem o mai mica sau mai mare problema in relatiile cu viitorii\actualii socrii.desi sunt studenta la comunicare si relatii publice, trebuie sa recunosc ca si pe mine, problema ma depaseste cu desavarsire si oricat de deschisa as fi in dezvoltarea unei "relatii armonioase si constructive" nu reusesc sa nu ma enervez de cate ori ne intalnim! aveti solutii?
poate ca suna a barfa si carcoteala subiectul propus de mine, dar cred ca ne face bine sa stim ca nu suntem singurele cu problema asta...

deci..cu optimism, inainte!!!!!

moko
23.11.2005, 23:00:00
:);)
incep sa inteleg asta!!

irina
23.11.2005, 23:00:00
Buna intrebare! 8)8)8) Din pacate, nu cred ca exista solutii. Si nici
raspunsuri la imtrebarea asta. Nici un caz nu seamana cu altul, iar o
generalizare nu prea cred ca ajuta. Si stii ce? Cand e sa fie "nasol"
in relatia cu socrii, poti sa fii si doctor in comunicare, si in
psihologie, ca oricum n-o scoti la capat! Asta pana in momentul in care
vor ei s-o scoti la capat, bineinteles!:zz: Dar tu incearca sa nu te
mai enervezi. Si cel mai sfant e "mai rarutz, ca-i mai dragut". Cu cat
mai putine intalniri, confesiuni si informatii, cu atat mai putine
motive de despicat firul in patru, de analizat, de reprosat... Parera
mea!
[icon:g29/]

tina19
14.05.2006, 11:12:07
FOARTE BINE SPUS "mai rarutz, ca-i mai dragut". NOTA 10.