Pagina 12 din 12 PrimulPrimul ... 2101112
Rezultate de la 89 la 93 din 93

Subiect: Dieta South Beach

  1. #89
    Inregistrat
    30.03.2010
    Mesaje
    551

    Smile Re: Dieta South Beach

    Fetelor ma bag si eu la dieta aceasta si va tin la curent cu noutatile daca slabesc sau nu

  2. #90
    Inregistrat
    06.06.2010
    Mesaje
    9

    Thumbs up Re: Dieta South Beach

    De maine incep si eu desi de vreo luna nu am mai mancat paine si nici paste sau cartofi si am sabit 4 kg dar mai trebuie sa dau jos vreo 10-12 asa ca ma alatur si eu voua

  3. #91
    Inregistrat
    21.03.2008
    Mesaje
    2.861

    Implicit Re: Dieta South Beach

    de astazi sunt iarasi la SB. mai e cineva cu mine?

  4. #92
    Inregistrat
    13.02.2009
    Mesaje
    3.024

    Implicit Re: Dieta South Beach

    Citat Postat de biribishpampela Vezi mesajul
    de astazi sunt iarasi la SB. mai e cineva cu mine?
    Cum merge dieta?


    REMEMBER: One minute on your lips, forever on your hips !!!

  5. #93
    Inregistrat
    09.05.2012
    Mesaje
    31

    Implicit Re: Dieta South Beach

    Citat Postat de biribishpampela Vezi mesajul
    fetelor eu de 3 saptamani tin dieta south beach. mi-a luat mult timp sa ma hotarasc sa incerc pentru ca nu vroiam sa aud de alta dieta in afara de cea disociata.
    este cea mai usoara si cea mai permisiva dieta pe care am incercat-o vreodata!!!! eu am slabit 4 kg in 3 saptamani fara infometare!
    pentru doritoare, aveti dieta mai jos:
    Ce este dieta South Beach
    Idei de baza:
    - veti manca portii normale de carne, pui, curcan, peste si fructe de mare.
    - veti manca legume din plin, oua, branza, nuci.
    - veti manca salate cu sos din ulei natural de masline.
    - veti lua trei mese echilibrate pe zi si va depinde numai de dumneavoastra sa mancati astfel incat sa va potoliti foamea. Fireste, veti bea apa, plus cafea sau ceai, daca doriti, si minim 15-30min cardio pe zi.
    In primele 14 zile, nu va veti atinge de paine, orez, cartofi, paste fainoase, produse de patiserie sau cofetarie. Nici macar de fructe. Dar nu intrati in panica. Peste doua saptamani veti incepe sa reintroduceti in alimentatie aceste produse. Insa pentru moment, ele va sunt interzise.
    Timp de doua saptamani nu veti manca bomboane, prajituri, biscuiti, inghetata sau zahar. Nici bere sau orice alt fel de bautura alcoolica.
    Ca urmare a acestei schimbari interioare, veti continua sa pierdeti in greutate si dupa primele 14 zile, chiar daca veti introduce in alimentatie cateva dintre alimentele interzise. Veti tine in continuare regim, dar daca va place painea, veti putea manca paine (integrala, in cantitate rezonabila). Daca va plac pastele fainoase, va veti bucura din nou de ele. La fel cu orezul, cerealele sau cartofii. Fructele vor reveni cu siguranta pe masa dumneavoastra.
    Ciocolata? Daca va face sa va simtiti bine, sigur. Insa va trebui sa alegeti cu care dintre aceste produse va veti rasfata.
    Aceasta este faza a doua. Cat de mult va dura? Depinde de cat trebuie sa slabiti. In faza a doua, se pierd in general 0,5-1 Kg pe saptamana. Odata ce v-ati atins tinta, veti trece la o versiune si mai liberala a programului, care va va ajuta sa va mentineti la greutatea ideala.
    Aceasta este faza a treia, care va dura tot restul vietii.
    Faza 1
    Primele 14 zile iti vei lua toti carbohidratii din legume. Nu ai voie sa te atingi de:
    Paine
    Cartofi
    Orez
    Paste
    Produse de patisserie
    Zahar si fructe.
    Da, nici fructe, pentru ca acestea sunt bogate si in zahar (fructoza), pe langa vitaminele pe care le contin. Fara bomboane, ciocolata, biscuiti sau alcool. Este o perioada foarte stricta, in care ai voie sa mananci legume si salate cate vrei, carne (de preferinta pui, vitel, carne mai slaba), oua, peste si lactate degresate. E foarte important sa mananci un mic-dejun sanatos si satios, pentru ca astfel scad sansele sa ti se faca pofta de carbohidrati rai la pranz. Pregateste-te sa iei o gustare pe la 10:30 si inca una dupa-amiaza, chiar daca nu ai senzatia de foame - important e sa mentii organismul intr-o stare de echilibru. Se recomanda sa mananci desert - insa de preferinta un desert gelatinos fara zahar sau o crema pe baza de urda.
    ALIMENTE PERMISE (faza 1)
    carne de vaca
    bucati slabe cum ar fi muschi , file
    carne de pasare( fara piele)
    sunca de curcan( maxim doua felii pe zi)
    piept de pui si de curcan
    Peste fructe de mare
    toate tipurile de peste si fructe de mare
    carne de porc
    sunca fiarta
    costita cu putina grasime
    muschi
    carne din conserva , fara grasime
    vitel
    cotlet, muschi
    branzeturi
    branza de vaci slaba
    telemea degresata
    mozzarella
    parmezan
    urda dulce
    branza cedar
    branza feta
    nuci
    unt de arahide maxim 1 lingurita pe zi
    arahide maxim 20 bucati pe zi
    nuci de pecan max 15 umatati pe zi
    fistic maxim 30 bucati pe zi
    oua
    consumul este nelimitat, daca nu va anunta ficatul ca trebuie limitat
    tofu
    varietati moi, cu continut redus de grasime
    legume si verdeturi
    anghinare
    sparanghel
    fasole boabe
    fasole verde
    mazarebrocoli
    varza
    conopida
    telina
    castraveti
    vinete
    salata verde
    ciuperci
    fasole chinezeasca
    spanac
    gulii
    castane comestibile
    dovlecei
    gulii
    grasimi
    ulei de masline
    condimente si sosuri
    orice condimente FARA ZAHAR
    sos de hrean
    esenta de rom, de migdale, de vanilie
    dulcuri
    maxim 75 de calorii pe zi
    ciocolata fara zahar
    cacao
    gelatina fara zahar
    guma de mestecat fara zahar



    ALIMENTE INTERZISE (faza 1)
    carne de vaca
    piept
    ficat
    alte bucati grase
    carne de pui
    pui- aripi si pulpe
    rata
    gasca
    produse semipreparate din carne de pui
    porc
    sunca
    vitel
    piept
    branza
    cu continut integral de grasime
    legume
    sfecla
    morcovi
    porumb
    cartofi
    rosii( maxim 1 pe zi(
    cartofi dulci
    fructe
    in prima faza sunt toate interzise
    paste fainoase
    nika nika
    INTERZISE ALCOOLUL ( BERE SI VIN ) SI ORICE FEL DE LAPTE SAU IAURT( IN PRIMA FAZA)
    Faza 2
    Dupa doua saptamani, vei incepe sa reintroduci carbohidratii in alimentatie. Poti incepe sa mananci intai cereale integrale, apoi paine neagra, insa treptat si cu atentie, ca sa eviti dezechilibrarea metabolismului pe care abia ai inceput sa il controlezi. Este bine sa mananci si fructe (recomandate sunt fructele cu coaja, care contin fibre ce ajuta digestia). Insa fructele nu ar trebui mancate la micul-dejun, pentru ca fructoza din ele poate creste secretia de insulina, ceea ce duce la aparitia senzatiei de foame. Faza a doua poate dura oricat, de la trei saptamani la opt luni - pana cand vei ajunge la greutatea ta ideala.
    Faza 3
    Este cea mai lejera faza a regimului, insa va trebui sa o urmezi toata viata ca sa mentii greutatea la care ai ajuns. In principiu, faza a treia inseamna sa mananci sanatos, dupa regulile pe care le-ai invatat deja - insa ai voie si sa 'trisezi' din cand in cand. Adica n-o sa fie sfarsitul lumii daca mai bei o bere sau mananci o pizza cu aluat din faina alba, atata vreme cat nu iti faci din asta un obicei.
    South Beach Tips :
    - ciocolata amaruie cu cel putin 70% cacao este singura ciocolata dietetica (are putin zahar si un indice glicemic mic, deci este absorbita mai lent in organism);
    - iata un inlocuitor eficient pentru piureul de cartofi: conopida fiarta la abur, pasata si frecata cu putin ulei de masline, cu sare si piper dupa gust;
    - sandviciurile poti fi invelite in foi de salata in loc de paine, fara a-si pierde deloc gustul;
    - rosiile, vinetele si dovleceii pot fi umpluti cu diverse combinatii de salate fara carbohidrati;
    - ca desert, poti incerca o banana sau cateva capsuni taiate bucati si trecute prin sirop de ciocolata (amaruie)
    - poti manca linistita oua, galbenusul contine vitamina E naturala, un antioxidant important care previne cancerul si bolile de inima;
    - foloseste cantitati reduse de ulei de masline sau soia in loc de unt sau margarina;
    - este preferabil sa mananci un fruct intreg decat sucul lui (organismul va munci mai mult la digestie si zaharul va ajunge mai lent in sange);
    - incearca sa combini carbohidratii buni cu proteine si grasimi sanatoase, care incetinesc procesul de digestie; de exemplu: o felie de paine neagra cu putin ulei de masline sau branza degresata, paste integrale cu sos de rosii si putina carne;
    - bea cat mai multa apa, dar evita bauturile carbogazoase si alcoolice, mai ales berea (maltoza are un indice glicemic mai mare decat painea alba).
    Cea mai sanatoasa bautura alcoolica (desigur, consumata cu moderatie) este vinul rosu, care are un efect benefic asupra sistemului cardiovascular; - atentie, majoritatea fructelor sunt bogate in zahar si au efecte asemanatoare cu dulciurile.
    Incercam si reteta asta.

Pagina 12 din 12 PrimulPrimul ... 2101112

Reguli de postare

  • Nu poti adauga subiecte
  • Nu poti adauga raspunsuri
  • Nu poti adauga atasamente
  • Nu poti edita mesajele
  •  
Miresici - cea mai mare comunitate de mirese din Romania


BURDA ROMANIA

Cel mai mare editor de reviste din Romania. Toate drepturile asupra site-ului www.femeia.ro apartin Burda Romania.

Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a ilustratiilor din orice pagina a site-ului www.femeia.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al Burda Romania.

Pirateria intelectuala se pedepseste conform legii.

About cookies | Termeni si conditii

PORTOFOLIU
Lifestyle Masculin
Men'sHealth.ro

Automoto
AMSOnline.ro

Travel
NatGeo.ro


Sanatate
SanatosiSaFim.ro


Join us