Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > 7 trucuri pentru menstre mai usoare

7 trucuri pentru menstre mai usoare

Peste 60% din femei nu trec deloc zambind peste “acele zile ale lunii”. Iata 7 trucuri pentru menstre mai usoare care iti pot fi de ajutor in momentele stresante si dureroase din perioada menstruatiei.

E minunat sa fii femeie, mai putin in perioada in care iti vine ciclul si esti genul care se tavaleste pe jos de durere (uneori la propriu), ai stari de spirit extrem de schimbatoare si, in general, aceste cateva zile ti se par un chin. Depinde insa si de tine sa le faci mai… suportabile, prin cateva trucuri pentru menstre mai usoare.

1. Evita stresul. Situatiile in care-ti iesi din zona de confort mental si sufletesc determina aparitia crampelor abdominale si hemoragiilor abundente. Evita, in masura in care depinde de tine, participarea la intalniri importante, discutiile incordate, deplasarile-surpriza.

  • Ciclul abundent, un chin?

2. Fa bai calde. Teoria ca nu-i igienic sa faci baie cand esti “pe stop” nu-i tocmai adevarata. Nu-ti face griji in aceasta privinta, fa o cada cu multa spuma si focuseaza-te pe senzatia de bine – apa calda alina crampele.

3. Dormi cu sticla. Nu de bautura, nu crede ca te invatam la prostii! Ci cu o sticla de apa suportabil de fierbinte, asezata in zona abdomenului.

4. Bea cei de musetel. Aceasta planta medicinala calmeaza durerile menstruale. Daca nu-ti place musetelul, infuzia de coada soricelului are acelasi efect benefic.

5. Mananca ceva delicios. In aceste momente chiar e cazul sa te rasfeti un pic din punct de vedere culinar, chiar daca esti la dieta. Doua patratele de ciocolata pe zi iti vor induce o stare de bine, dar, de dragul siluetei, nu depasi aceasta doza!

6. Da curs unui hobby. Emotiile pozitive sunt cele mai bune medicamente, asa ca, pentru a-ti scoate din minte starea de rau indusa de menstruatie, fa ceva ce-ti place la nebunie, fie ca-i vorba de puzzle sau de crosetat.

7. Fa schimbari in dieta. Alimentatia poate face diferenta intre o menstra cu probleme si una care nu-ti da batai de cap. In aceasta perioada redu consumul de sare si de zahar (mai putin ciocolata de la punctul 5), nu pune gura pe alcool si mananca banane – sunt bogate in potasiu, reduc balonarea si actioneaza ca un adevarat calmant.

 


Lasă un răspuns

Sus