Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Cum scapi de grasimea abdominala. 3 sfaturi

Cum scapi de grasimea abdominala. 3 sfaturi

Grasimea abdominala nu este doar inestetica, ci si foarte periculoasa pentru sanatate, pentru ca este un factor agravant pentru suferintele cardiovasculare si una din cauzele care duc la declansarea diabetului.

Cum scapi de grasimea abdominala? Cu alimentatie sanatoasa, cu vointa si cu miscare fizica. Iata trei sfaturi eficiente care te pot ajuta sa scapi grasimea abdominala.

Primul sfat:

Exercitiile pentru abdomen trebuie facute de cel putin de trei ori pe saptamana, dar nu mai mult de 20 de minute. Exercitiile trebuie sa urmareasca tonifierea diafragmei si a musculaturii peretelui abdominal.

Un truc: invata sa-ti mentii mereu in tensiune musculatura abdominala, chiar si atunci cand stai pe scaun sau esti la volan. Mentinerea in tensiune a musculaturii abdominale este un exercitiu de tonifiere, care te ajuta sa arzi cu 15% mai multe calorii.

Al doilea sfat:

Exista 12 alimente care incluse constant in meniu, te ajuta sa scapi de grasimea abdominala:
– migdalele si nucile
– fasolea uscata
– spanacul, fasolea verde, broccoli, varza si salata
– lactatele degresate, lapte, iaurt, branza de vaci
– ovazul integral
– ouale fierte
– untul de arahide fara zahar
– carnea de curcan
– pestele gras
– uleiul de masline
– paine integrala
– zmeura, capsunile si merele.

Un truc: o foarte buna hidratate general a organismului in fiecare zi este o solutie eficienta care te ajuta sa scapi de grasimea abdominala. Hidratare buna inseamna un pahar mic de apa plata, in fiecare ora, si un volum de 2 litri de lichid pe zi (sunt incluse laptele si supa, dar si apa din fructe si legume).

Al treilea sfatca sa scapi de grasimea abdominala:

Combinarea inteligenta a alimentelor. Carnea si pestele trebuie sa alterneze, dar legumele si fructele, precum si lactatele si cerealele trebuie incluse in planul alimentar zilnic, la fiecare masa. Aportul caloric total zilnic nu trebuie sa depaseasca 1800 de calorii, repartizate in cel putin cinci-sapte mese pe zi, dintre care trei trebuie sa fie ceva mai consitente.

Un truc: Nu manca niciodata in picioare, niciodata pe fuga. O masa trebuie sa dureze cel putin 15 minute, incazul gustarilor si 30 de minute, mesele principale. Limiteaza consumul de alcool rafinat si de sare. Nu manca mai mult de doua lingurite de zahar rafinat pe zi.

Daca vei respecta toate aceste sfaturi grasimea abdominala scade treptat. Primele semne apar in circa 10 zile dupa reevaluarea dietei.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus