Esti aici
Femeia.ro > Frumusețe > Gimnastica feței. Cum se face si la cum te ajuta

Gimnastica feței. Cum se face si la cum te ajuta

Gimnastica feței – Începe ziua cu puțină mișcare pentru un ten mai tânăr. Cinci minute de mișcări simple ajută la menținerea unui ten ferm chiar și fără tratamente costisitoare.

Costul lor poate fi calculat doar în minute și nici ele nu sunt foarte multe. Sunt câteva mișcări pe care le poate face oricine, eficiente la orice vârstă. Sunt banale, dar au efect, însă e nevoie de consecvență, pentru că rezultatele se văd în timp. Pune-ți în programul de dimineață cele cinci minute și vei vedea că și cremele vor avea o acțiune mai bună. Iată care sunt exercițiile destinate celor mai frecvente riduri.

Ridurile gâtului

Mai ții minte mișcările de la orele de sport de la școală? Ora începea cu rotiri ale capului. Ei bine, aceste mișcări pun la treabă mușchii gâtului, dinamizează circulația la nivelul gâtului și feței și pielea va fi mai bine hrănită și oxigenată.

Exercițiu: întoarce ușor capul spre dreapta și apoi spre stânga. Apleacă-l în față și în spate. Răsucește gâtul dintr-o parte în alta, spre dreapta și apoi spre stânga. Execută toate mișcările foarte încet și repetă-le de 5-6 ori. Vei observa și o energizare fizică și mentală.

 

Ridurile din jurul gurii

Liniile fine din jurul buzelor sau adânciturile dintre nas și colțul buzelor se vor atenua pe zi ce trece. Musculatura din această zonă va deveni mai fermă și pielea, mai netedă și mai plină.

Exercițiu: deschide gura ca și cum ai ține între buze un ou imaginar, menține 10 secunde, apoi fă o pauză de trei secunde și repetă de 10 ori. Pentru o execuție corectă, fă acest exercițiu în oglindă.

Obraji fermi

După o vârstă, pielea nu mai are susținerea colagenului și elastinei, iar legea gravitației își spune cuvântul. Contururile feței devin neregulate și fața pare căzută. Poți preîntâmpina acest fenomen printr-un exercițiu simplu care tonifică mușchii obrajilor și oferă pielii susținere.

Exercițiu: ține gura ușor deschisă și mișcă maxilarul inferior stânga-dreapta. Repetă 1-2 minute. Nici n-ai idee câți mușchi pui la treabă în acest mod. Obrajii vor fi mai fermi și mai ridicați fără nicio intervenție estetică.

Citește și:

Articol preluat din ediția de mai 2019 a revistei Femeia.
Autor: Luminița Tăbăran
Foto: Mihai Nicolae

Comments

comments

Leave a Reply