Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Moda si stil > Targul International de Lenjerie Paris 2008

Targul International de Lenjerie Paris 2008

Brandul Jolidon a participat pentru a zecea oara consecutiv la Salonul International de Lenjerie de la Paris, unde a avut privilegiul de a se numara printre cele opt firme carora li s-a permis sa organizeze parade la standul propriu.

Cu aceasta ocazie, s-a lansat marca Jolidon Clandestine – un alter ego al femeii sofisticate, moderne si provocatoare – si s-a relansat brandul Prelude, care a beneficiat si de un stand propriu in zona dedicata lenjeriei de lux.

Show-urile Jolidon s-au evidentiat prin abordare originala si indrazneata, extravaganta si dinamism al prezentarilor. Zilnic, cinci parade au promovat noua colectie, combinand dansul si ritmurile muzicii moderne cu senzualitatea lenjeriei. De asemenea, brandul romanesc a participat la parada Ultra Lingerie, eveniment exclusivist de haute couture in lenjerie.

Anul acesta, Salonul de lenjerie de la Paris a cuprins 7 sectoare: ETERNITE (corsetarie), ICONE (designeri), JOUR APRES NUIT (lenjerie de noapte), IDEAL (barbati), SPICY GARDEN (tineri creatori), SPICY BOUTIQUE (accesorii) si GRAND JEU (maiouri si colanti).

In plus, in fiecare zi a targului a avut loc cate o conferinta pe una dintre temele de interes major din domeniul modei. Urmatorul eveniment de profil este Salonul International de Franciza, din luna martie, unde brandul Jolidon si-a asigurat un loc, odata cu includerea sa in circuitul francizelor internationale.


Lasă un răspuns

Sus