Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Solutii impotriva caderii parului

Solutii impotriva caderii parului

Avem cateva solutii impotriva caderii parului, dat fiind faptul ca aceasta pare sa fie o problema destul de des intalnita, care afecteaza multe persoane, femei si barbati in egala masura.

E normal sa cada in jurul a 100 de fire pe zi, dar daca e vorba de mai mult, lucrurile devin serioase. Printre factorii care duc la pierderea acestuia se numara lipsa vitaminelor si mineralelor necesare, folosirea in exces a produselor de hairstyling si colorarii, o alimentatie neadecvata, stresul, problemele hormonale, anumite medicamente, matreata si alte probleme ale scalpului.

Iata cateva solutii impotriva caderii parului:

Foloseste un pieptene cu zimtii mari, pentru a reduce riscul ruperii firelor de par. Ai grija sa nu piepteni parul cat este ud. Fa asta cand e uscat sau aproape uscat.

Nu freca prea tare parul cu prosopul. Elimina excesul de apa cu miscari delicate.

Poti face un masaj al scapului cu ulei natural de cocos, masline sau jojoba, care ajuta la cresterea parului, lasa-l sa actioneze o ora si, apoi, clateste-l cu un sampon delicat.

Incearca sa folosesti sampoane fara sulfati, silicon sau parabeni, ingrediente care agreseaza scalpul, fragilizand parul si predispunandu-l la rupere.

Daca ai matreata, ar fi bine sa mergi la dermatolog pentru a-ti recomanda un tratament adecvat.

Spala-l la trei zile sau ori de cate ori simti ca e necesar pentru a indeparta praful, uleiul, bacteriile care pot duce la infectii ale scalpului.

Daca ai obiceiul sa-ti prinzi parul zilnic in coada sau sa-l impletesti, coafuri care tin parul foarte stras, pot cauza caderea acestuia. Alege sa alternezi cu a-l lasa lejer sau sa-l prinzi intr-un coc lejer.

O dieta echilibrata e secretul unui par sanatos. Alege alimente bogate in zinc, vitaminele A, E, C (previne grizonarea premature), complexul B (ajuta la cresterea si controlul caderii parului), fierul (deficienta de fier poate fi una dintre sursele de pierdere masiva a parului, de accea, femeile anemice se confrunta cu aceasta problema) acizi grasi omega 3 si proteine. Le poti gasi in morcovi, ovaz, cereale, orez brun, salata, citrice, cartofi dulci, seminte de dovleac, stridii, nuci (precum alunele si migdalele), oua, fasole, iaurt, branza dietetica. Nu uita sa bei cel putin doi litri de apa pentru a elimina toxinele. Toate acestea vor ajuta pe termen lung la fortifierea parului si la un aspect sanatos si stralucitor.

Uscarea excesiva cu foehnul, folosirea instrumentelor calde de coafat (placa sau ondulatorul), colorarea frecventa sunt factori care pot influenta caderea parului.

Afla cele mai bune 17 suplimente alimentare pentru femei, care sustin inclusiv sanatatea parului.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns