3 rețete de vară cu avocado care te mențin în formă

avocado

Fructul de avocado are numeroase beneficii pentru sănătate și frumusețe, motiv pentru care ar trebui să îl incluzi mai des în alimentația ta. Bogat în „grăsimi bune”, în antioxidanți, fibre și vitamine, avocado are numeroase beneficii. Printre acestea se numără scăderea colesterolului „rău”, menținerea sistemului cardiovascular, protejarea ficatului, reglarea tensiunii arteriale,

3 rețete simple de supe pentru weekend

retete supa

În sezonul cald, supele ne ajută să ne hidratăm corpul, iar în cel rece să ni-l încălzim. Cu alte cuvinte, o supă delicioasă este binevenită oricând! Dacă nu știi ce să gătești rapid și simplu în weekend, testează aceste rețete pe care le-am încercat și pe care ți le recomandăm

Cum se prepară cel mai bun sos pesto

reteta sos pesto

Perfect pentru paste, salate, sandwich-uri, pizza, dar și fripturi, sosul peste este delicios și versatil. Originar din Genova, Italia, este foarte popular încă din Roma Antică, deși rețeta a evoluat în timp. Deși îl poți găsi în orice supermarket, știm că versiunile homemade sunt cele mai delicioase, atât la sosuri, cât

3 rețete simple și gustoase cu tofu

retete tofu

Cu un conținut scăzut de colesterol și bogat în fier, calciu, fosfor și magneziu, tofu este un aliment pe care ar trebui să îl incluzi mai des în alimentația ta, fie că ești vegan, vegetarian sau omnivor. Numit și „brânză de soia” (deși în afară de culoare și formă nu prea

3 rețete delicioase cu quinoa

retete quinoa

Această sământă a devenit populară în România abia relativ recent, deși este cultivată în lume de peste 4000 de ani. Așa cum scriam în acest articol, printre beneficiile acestui superaliment se numără: este bogată în vitamina B9, care întârzie îmbătrânirea creierului; ține sub control diabetul, normalizând cantitatea de zahăr din sânge; ajută la reglarea

Rețetă de clătite vegane cu cartofi

clatite vegane din cartofi

Îți dorești să prepari mai multe rețete vegane, dar ai rămas în pană de idei? Această rețetă de clătite cu cartofi se prepară ușor și rapid, iar rezultatul este crocant pe exterior, moale și fin pe interior și foarte, foarte delicios! Ingrediente 3 cartofi galbeni sau roșii, rași 1/2 ceapă dată prin răzătoare 1/2

Cea mai simplă rețetă de sos Alfredo

sos alfredo

Folosit în general pentru prepararea pastelor, sosul Alfredo mai poate fi adăugat și salatelor, folosit ca marinadă pentru porc, vită și pui, ca sos pentru pizza, în amestecul pentru chiftele și nu numai. Astăzi îți vom prezenta o rețetă de sos Alfredo absolut delicioasă și care este gata în doar 10

Curry cremos cu Cashew (rețetă vegană)

Curry cremos cu Cashew

O rețetă vegană simplă, gata în doar 30 de minute, cu care îți vei impresiona familia și musafirii. Este potrivită pentru orice anotimp, iar ingredientele pot fi găsite în orice supermarket. Ingrediente (4 porții) 1 lingură ulei de măsline 1/2 ceașcă ceapă tocată 1 cățel de usturoi tocat 1 lingură de ghimbir proaspăt ras 1 lingură

Noodles picanți cu cocos

noodles picanti cu cocos

O rețetă vegană potrivită mai ales pentru persoanele care au prea puțin timp pentru a găti, noodles picanți cu cocos este gata în doar 15 minute. Ingrediente (pentru 4 porții) 230 gr noodles 400 gr lapte de cocos 3 linguri pastă de tomate 1 linguriță praf de chili 1 linguriță sare

Pagina 1 din 7112345...102030...Ultima »