Esti aici
Femeia.ro > Home&Deco > Gradina ta > Grapefruit, inamicul batranetii

Grapefruit, inamicul batranetii

Grapefruit-ul este inamicul radicalilor liberi si te ajuta sa ramai tanara. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa-l mananci de doua-trei ori pe saptamana. Este la fel de bun si fructul intreg si sucul, daca adaugi si pulpa in el. Iata cele trei mari beneficii pe care le are grapefruit-ul, de ce este una din cele mai bune alegeri pentru sanatate si de ce este un fruct care te tine tanara si sanatoasa.

Incetineste imbatranirea celularahttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/01/21/grapefruit-inamicul-batranetii-1.jpg

Grapefruit-ul contine cantitati mari de spermidina, un compus ce ajuta la dezvoltarea celulelor si la incetinirea imbatranirii lor. In plus, aceasta substanta are un rol protector asupra ADN-ul astfel ca celulele sunt protejate de mutatii. Consumul de grapefruit este indicat celor care traiesc in zone poluate sau care sunt supusi la noxe.

Distruge radicalii liberi

Pigmentul roz din grapefruit indica prezenta licopenului, un antioxidant care combate imbatranirea celulara a corpului declansata de radicalii liberi. Licopenul poate ajuta si la scaderea riscului de a suferi de mai multe tipuri de cancer, inclusiv cel de ovare, col uterin, colon si plaman. Dupa rosii, grapefruit-ul este unul din cele mai bune surse de licopen.

Tine inima sanatoasa

Grapefruit-ul este o sursa buna de fibre, inclusiv de fibre solubile care indeparteaza colesterolul in timpul digestiei. Prin prevenirea intrarii colesterolului in sange, fibrele solubile scad riscul dezvoltarii bolilor cardiovasculare si a presiunii arteriale crescute. Prin toate acestea protejeaza inima. Nu doar cantitatea mare de fibre din fruct, il fac benefic, ci si calitatea speciala a acestora. In plus prin continutul de fibre grapefruit-ul tine de foame si este util in dieta sau pur si simplu celor care vor o dieta sanatoasa.

Important de stiut este ca poti profita de toate aceste beneficii daca consumi doua-trei fructe pe saptamana.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus