Esti aici
Femeia.ro > Home&Deco > (P) Cillit BANG, produsul care face curatenia distractiva

(P) Cillit BANG, produsul care face curatenia distractiva

Curățenia nu este activitatea preferată a nimănui, iar cele mai multe reclame o fac să pară o corvoadă. Cillit BANG, în schimb, vine cu un concept cu totul inedit, care transformă munca de menaj într-o activitate plăcută.

cleantertainment2

Prin campania globală „Cleantertainment”, lansată la începutul anului 2016, Cillit BANG surprinde cu o abordare inovativă, diferită de reclamele comerciale obisnuite brandurilor din categoria produselor de curăţenie.

Pe lângă conceptul și abordarea cu totul inedite, în prim planul campaniei avem și o prezență neobișnuită, celebrul Daniel Cloud Campos, dansatorul principal în turneele Madonei.

Eroul spotului înfaţişeaza un tânăr mecanic aflat într-o situație pe cât de ingrată, pe atât de imposibilă, ce vizează curățarea garajului. Sarcina este executată trepidant pe ritmurile celebrei coloane sonore a filmului „Flashdance”, într-o demonstrație fără precedent ce vizează schimbarea paradigmei: de azi înainte, curăţenia nu va mai fi asociată cu un proces mai degrabă neplăcut, ci devine o activitate distractivă alături de Cillit BANG.

Cillit BANG este una dintre mărcile principale ale companiei Reckitt Benckiser, producator mondial în domeniile de sănătate, igienă și îngrijirea casei.

Varianta online a spotului „Mecanicul” are o lungime de 1 minut și 37 secunde, iar campania va rula și pe TV în perioada următoare, printr-o serie de spoturi de 30 și 20 de secunde.

Mai jos poți viziona varianta online:


Lasă un răspuns

Sus