
În prezent parfumurile au devenit o parte integră a imaginii masculine, fiind folosite în absolut toate domeniile vieții: acasă, la serviciu, în sala de sport, la plimbare sau în vacanță. Tindem să specificăm că aroma parfumului trebuie să corespundă întotdeauna evenimentului, statutului în societate, preferințelor individuale și vârstei.
Tipuri de parfum și nivelul de concentrație a acestora
Parfum
Aroma se caracterizează printr-o durabilitate crescută – de la 6 la 12 ore. Conținutul de uleiuri parfumate din compoziție ajunge până la 30%. În consecință, indicatorul influențează prețul final al produsului.
Apă de parfum
Emană un parfum pentru bărbați mai puțin persistent, ce rămâne pe corp până la 6 ore. Concentrația de uleiuri esențiale este mai mică decât cea descrisă mai sus – până la 20%.
Apă de toaletă
Invenția acestui produs a fost posibilă datorită comandantului francez Napoleon. Conform legendei, după ce a fost îndepărtat de la putere și exilat, Bonaparte se afla pe insula Sfânta Elena. Se știe că Bonaparte avea o slăbiciune pentru colonie, folosind-o în exces. Dar într-o zi a rămas fără provizii. Apoi, Napoleon a venit cu ideea de a amesteca alcoolul și bergamota. Toată lumea din jur a fost încântată de rezultat. Și atunci Împăratul a numit-o eau de toilette, care se traduce din franceză- apă de toaletă.
La produsele moderne, conținutul de uleiuri aromatice poate ajunge până la 10%. Prin urmare, parfumul este mai puțin pronunțat, decât versiunile anterioare. Durează până la 4 ore pe piele.
Apa de colonie
Apa de colonie a fost creată în anul 1709 de parfumierul italian Johann Maria Farina. Johann a fondat primul atelier de parfumuri din lume în același an. Farina s-a bazat pe un produs ieftin, în general disponibil, astfel încât toată lumea să și-l poată permite. Concentrația de uleiuri aromatice din acesta este foarte scăzută și se ridică la doar 5%, cu un conținut de alcool de 70%. Aroma rămâne pe corp mai puțin de 3 ore.
În prezent există o mulțime de mărci mondiale ce dezvoltă o varietatea largă de arome pentru bărbați. Alegerea este de obicei determinată de vârsta, statutul, poziția și pur și simplu preferința personală a persoanei.
Descoperă lista brandurilor care lansează cele mai originale parfumuri pentru bărbați: Chanel, Paco Rabanne, Giorgio, Armani, Versace, Gucci, Calvin Klein, Dior, Bvlgari și Cartier
Fiecare dintre companiile prezentate oferă clienților un număr impunător de parfumuri pentru bărbați: de zi, seară, pentru afaceri, clasice, sport, pentru plimbări, etc.
Scopul achiziției
Când achiziționezi un parfum trebuie să definești clar în ce anotimp, situații și la ce oră îl vei folosi.
Sugestii de parfumuri bărbătești, care cu siguranță te vor inspira
Tom Ford Neroli Portofino – Produsul a apărut pe piață relativ recent, în anul 2011, și aproape instantaneu a cunoscut un succes impunător la nivel mondial. Această apă de parfum este universală și potrivită pentru persoanele de orice vârstă și statut. Vârful piramidei parfumate ia amploare cu acorduri intense de citrice, bergamotă, lavandă, rozmarin și iasomie.
Acqua di Parma Colonia – Istoria mărcii italiene începe în anul 1916 și anume în orașul Parma, unde a fost deschis un mic atelier pentru producerea de produse de parfumerie pentru tineri. Curând a devenit atât de faimos, fiind prezentat drept un exemplu în parfumeria italiană. Acqua di Parma Colonia conține ingrediente populare precum: salvie, pere, paciuli, cedru, lemn de santal și altele.
Chanel’s Allure Homme Sport – Casa de modă Chanel a cunoscut un succes impunător, datorită esențelor parfumate dezvoltate pentru bărbați. Primul parfum sportiv a fost creat în anul 2004 de parfumierul francez Jacques Polge. Acesta include: accente citrice, tonuri acvatice, cedru și chihlimbar, ce domină elementele anterioare și sporesc masculinitatea compoziției. Aroma are la bază compoziția clasică a parfumului Allure Homme.
Sursră: Agenția PROMOdesk
Sursă foto: Facebook MAKEUP Romania