Esti aici
Femeia.ro > Noutăți > Proiect pro-bono de susținere a micilor întreprinzători români

Proiect pro-bono de susținere a micilor întreprinzători români

Perioada grea prin care trecem cu toții a adus cu sine o stare de introspecție si căutarea unor modalităti de sprijin eficient a categoriilor cele mai afectate de pandemia cu care ne confruntăm. Prezentul ne arată că se impun noi modele de business. Ca urmare, agenția 2ActivePR a decis să aibă o abordare constructivă și strategică, cu efect rapid, care să susțină comunitatea micilor antreprenori și care să contribuie la dezvoltarea unei economii locale durabile.

Răspunsul firesc al acestor căutări este lansarea noului nostru proiect New Future, o inițiativă pro-bono adresată micilor antreprenori români. Acest demers este deschis către antreprenorii care și-au construit sau sunt pe cale să își construiască o afacere  bazată pe sustenabilitate și grijă față de mediul înconjurător, pe inovație, pe folosirea resurselor locale, pe generarea unui impact pozitiv în comunitatea căreia i se adresează, dar și pe respectul față de furnizori și parteneri.

Proiectul se va derula începând cu luna aprilie, iar antreprenorii ce consideră că afacerea lor respectă criteriile menționate mai sus, sunt invitați să ne transmită: povestea lor de business, un CV, precum și o argumentație / informații despre sustenabilitatea și impactului inițiativei sale asupra comunității. Înscrierile sunt așteptate până la mijlocul lunii mai, pe e-mail, la [email protected]

Ne dorim să contribuim activ la succesul proiectelor valoroase, spunându-le povestea de business și aducând în atenția publicului produsele sau serviciile lor inovatoare. Iar pentru a atinge aceste obiective vom folosi strategii de lansare, care să încorporeze tactici de influencers și media relations. Pe această cale solicităm ajutorul tuturor publicațiilor din România, acela de a susține și ei micile proiecte creative și antreprenorii din spatele lor, dedicândul-le acestora un spațiu online mai amplu. Doresc să încurajez mass media să facă din acest gen de relatări o prioritate pentru politica lor editorială și să creeze pagini și emisiuni speciale dedicate acestor afaceri pe cale să se nască.” adaugă Corina Bârlădeanu.

Business-urile câștigătoare vor fi desemnate în funcție de afinitatea cu criteriile de sustenabilitate, inovație, impactul în comunitate și respect față de furnizori și parteneri și vor fi susținute de o echipă dedicată, care va crea și implementa pentru fiecare dintre acestea o campanie de lansare/relansare de produs sau servicii.

Text și foto: PR

Comments

comments

Lasă un răspuns