Esti aici
Femeia.ro > Promo > Campanie Lidl cu Carla`s Dreams, Irina Rimes și animație 3D

Campanie Lidl cu Carla`s Dreams, Irina Rimes și animație 3D

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: duetul între Carla`s Dreams & Irina Rimes și prima animație 3d integrată într-un spot manifest al retailerului.

Lidl a lansat pe 19 iunie o nouă campanie de imagine „În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen. Elementul central al campaniei este un spot-manifest a cărui coloană sonoră este piesa 3 inimi, compusă de Carla`s Dreams și Irina Rimes special pentru acesta, fiind și prima colaborare a celor doi artiști. Totodată, Lidl a folosit în premieră tehnologia 3D pentru o campanie de brand, prin care a integrat un personaj animat, ariciul Pufarici, atât în firul narativ al spotului, cât și în videoclipul piesei.

Elementul central al campaniei este un spot-manifest care surprinde povestea unei familii, cu diferite momente prin care fiecare membru face loc unei persoane sau unei experiențe, pornind de la filosofia noii campanii: de la un loc în plus la masă, oferit unui musafir, la un nou preparat servit la prânz sau un prieten imaginar pe care mezinul familiei îl așază la masă, alături de familie. 

Noutatea din campania de imagine Lidl constă în utilizarea tehnologiei 3D prin care prietenul imaginar, ariciul Pufarici, prinde viață și devine un personaj real. Povestea spotului manifest este narată de Carla`s Dreams și Irina Rimes, prin versurile piesei 3 inimi, într-o producție Global Records. Aceasta este prima colaborare dintre cei doi artiști, care „i-au făcut loc” și ariciului Pufarici în videoclipul piesei.

Totodată, din 29 iunie, ariciul Pufarici poate fi cunoscut de către public și cu ajutorul realității augmentate, prin intermediul filtrelor de Instagram create de One Night Gallery, dezvoltatori de New Media Art. Astfel, utilizatorii de rețele sociale îl vor vedea pe Pufarici într-o formă tridimensională, având posibilitatea să interacționeze cu acesta. Mai mult, Lidl folosește ultimele tehnologii de realitate augmentată prin crearea unui filtru care integrează animația 3D în materialele de comunicare print sau în spațiile media outdoor: de exemplu, prin scanarea imaginilor din diferite billboard-uri, ariciul Pufarici va prinde viață.

Pentru a interacționa cu ariciul Pufarici, publicul este invitat să acceseze secțiunea de filtre de pe contul @LidlRomânia de pe Instagram. În plus, pentru experiențe noi cu prieteni noi, în perioada 29 iunie – 19 iulie, românii pot face fotografii cu ariciul prin intermediul filtrelor, le pot încărca pe suprize.lidl.ro/manifesto și pot câștiga, prin tragere la sorți, vouchere Lidl de cumpărături.

Text și foto: PR

Comments

comments

Lasă un răspuns