Esti aici
Femeia.ro > Relatii > Dieta orgasmica

Dieta orgasmica

O dieta orgasmica contine:

  • 30% proteine: carne, oua, carne de pasare, produse lactate, legume si, ocazional, peste. O dieta pe baza de proteine fara carbohidrati creste nivelul de testosteron, hormonul care controleaza dorinta sexuala a femeii.
  • 30% acizi grasi (grasimi) cum ar fi: uleiul de masline, lactatele, carnea de pasare si de vita. Si acestea maresc nivelul testosteronului, cresc libidoul si, totodata, sporesc sansele de a avea orgasm.
  • 40% glucide carbohidrate, dar fara paina alba, zahar sau deserturi. Cel mai indicat e sa inlocuiesti dulciurile cu fructe. Fructele si legumele sunt bogate in fibre si ajuta la mentinerea nivelului de serotonina, a carui crestere inseamna reducerea functiilor sexuale in organism.

SFAT: Se spune ca o bucata de ciocolata pe zi creste nivelul de dopamina, substanta asociata cu emotiile si dorinta sexuala.

CE SA NU MANANCI:

  • grasimi ca porumbul, faina, sofranul, semintele din soia si floarea-soarelui, deoarece ele contin acizi Omega-6 care diminueaza efectul pozitiv al acizilor Omega-3. Acesti din urma se gasesc in suplimentele cu ulei de peste, care ajuta la cresterea dopaminei si, implicit, la marirea libidoului.
  • margarina sau alimentele facute cu margarina: biscuiti sau snacks-uri

LUNI

  • Mic dejun: Iaurt, coacaze, zmeura, musli, branza.
  • Pranz: Salata de pui Caesar, facuta din piept de pui la gratar, parmezan, salata si dressing caesar. Se pot adauga alune, nuci, masline sau struguri pentru schimbarea gustului.
  • Cina: o bucata de carne, fasole verde si salata.

MARTI

  • Mic dejun: Omleta cu carnati de curcan, cu rosii, ceapa si ardei.
  • Pranz: Tarta cu legume si fructe proaspete.
  • Cina: Mancare chinezeasca prajita in ulei de alune si alcatuita din bucati de carne de vaca, ardei rosii, broccoli, ceapa, ciuperci, muguri de bambus si orez alb.

MIERCURI

  • Mic dejun: 2 felii de sunca, oua si o felie de toast.
  • Pranz: Cheeseburger cu salata, dar fara dressing.
  • Cina: Pui grecesc cu sos grecesc facut din castraveti, ceapa, usturoi, rosii, branza feta si ulei de masline.

JOI

  • Mic dejun: Iaurt cu musli si fructe la alegere.
  • Pranz: Sunca si branza elvetiana, paine cu mustar si bucati de morcov.
  • Cina: Pui la cuptor cu o bucata de broccoli si salata cu dressing de ulei de masline.

VINERI

  • Mic dejun: Omleta cu oua, ardei, ceapa, branza de Monterey si sos.
  • Pranz: Salata de ton, masline verzi, oua si branza cu mucegai.
  • Cina: Vinete cu parmezan si salata de fasole.

SAMBATA

  • Mic dejun: Oua cu branza, sunca sau carnati.
  • Pranz: Cartofi copti cu chilli si pepene galben si salata de fructe, ca desert.
  • Cina: Friptura cu fajitas, ceapa, ardei si avocado.

DUMINICA

  • Mic dejun: Toast cu oua.
  • Pranz: Salata de pui cu maioneza si verdeturi.
  • Cina: O felie de carne cu broccoli si salata.


Lasă un răspuns

Sus