Esti aici
Femeia.ro > Relatii > Kegel pentru avansati

Kegel pentru avansati

1. In loc sa faci contractii Kegel obisnuite, incearca sa iti impingi in jos muschii perineali in timpul actului sexual, ca si cum ai avea ceva in vagin si ai incerca sa scoti afara. Iti vei simti contractati un pic si muschii abdominali. Acest exercitiu coboara peretii vaginului, astfel incat punctul G devine mai accesibil, iar orgasmul – mai usor de atins.

Pe aceeasi tema: Totul despre exercitiile Kegel

2. Cand esti deasupra iubitului, incearca sa-ti sincronizezi miscarile cu contractii ale muschilor pubococcigieni. Incordeaza-i cand te ridici si tine-i asa 1-2 secunde. Avantajul este ca vei avea un control mai mare asupra ritmului si a penetrarii, iar placerea va fi mai intensa.

3. Simti ca partenerul tau e pe cale sa ajunga la orgasm? Tine-ti muschii contractati, astfel incat sa ii intarzii ejacularea. Barbatilor le place foarte mult tehnica asta, pentru ca ii face sa innebuneasca de placere.

4. Inainte de a simti ca ajungi la orgasm, contracta-ti muschii cat de repede, apoi cat de rar poti. Acest exercitiu va creste simtitor intensitatea orgasmului tau, dar si al lui.


Lasă un răspuns

Sus