Esti aici
Femeia.ro > Revista > (P) Începând din luna septembrie, consumatorii se pot bucura de noua reţetă inovatoare a branzei topite Văcuţa Veselă® cu 0 E-uri

(P) Începând din luna septembrie, consumatorii se pot bucura de noua reţetă inovatoare a branzei topite Văcuţa Veselă® cu 0 E-uri

Fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale,  Văcuta Veselă® este produsă doar din lapte, smântână și brânzeturi maturate.

Dezvoltarea reţetei unice, fără aditivi, a durat peste 20 ani. Noua reţetă a fost testată înainte de lansare de experţi interni,  externi şi consumatori Văcuţa Veselă®, fiind produsă din ingrediente de calitate pe baza de lapte. Branza topită Vacuţa Veselă® se aliniază astfel la cerinţele consumatorilor, ce caută produse realizate din ingrediente de calitate, fără aditivi, stabilizatori sau arome artificiale.

Mai mult decât atât, toate ingredientele folosite pentru producţie deţin certificate de calitate şi se supun si celor mai riguroase cerinţe pentru producţia acestei reţete.

Conform consumatorilor, cel mai des întalnit motiv pentru a cumpăra branza topita Văcuţa Veselă® este gustul, urmat îndeaproape de preţ şi ingrediente.

Suntem interesaţi de aşteptările clienţilor noştri şi facem tot posibilul să dezvoltăm produse în funcţie de preferinţele lor. Folosim acum cu succes ingrediente bazate doar pe lactate, păstrând aceleaşi calităţi ale gustului si textura brânzei topite”, declara Sorina Diaconu, Brand Manager Văcuţa Veselă®.

Văcuţa Veselă® este disponibilă în România în varianta de 120 grame şi de 240 grame (Family pack).

Marcă de referință a Grupului Bel, brânza topită Văcuța Veselă® are un gust delicios, textura sa fină cucerind, de fiecare dată, chiar și cei mai exigenți consumatori din cele peste 120 de țări în care acest brand este prezent.

„Fiind deja un produs cu tradiție pe piața românească, Văcuța Veselă® rămâne pentru consumatori un prilej de bună dispoziție și savoare. Invităm consumatorii să încerce noua rețetă Văcuța Veselă® cu 0 E-uri!”  Sorina Diaconu, Bel-Group Brand Manager.

Despre Grupul Bel

Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 Grupul Bel a înregistrat vânzări de 2.7 miliarde euro datorită portofoliului divers care include atât mărci recunoscute la nivel mondial: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®,Leerdammer®, Boursin®, precum şi 20 de branduri locale.

 

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus