Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 10 aliati in dieta

10 aliati in dieta

Mancarea de vara si dieta de vara sunt altfel, iar lista cu 10 aliati in dieta nu poate sa fie decat  utila.

Ca un argument in plus pentru faptul ca aceste alimente sunt cei 10 aliati in dieta am adaugat si valorile calorice ale acestira ca sa te poti bucura de ele in liniste.

Castravetele – contine doar 10 calorii in 100 de grame si 96% apa, fiind foarte bun pentru hidratare. In plus, contine fibre, foarte utile pentru imbunatatirea tranzitului intestinal.

Tonul (150 de calorii/ 100 de grame) – peste gras, mai putin gras decat somonul, are un continut bogat de acizi grasi omega 3, contribuind la prevenirea maladiilor cardio-vasculare. Este bogat in proteine complete, contine vitaminele A, B, D, dar si fier, magneziu si calciu.

Pepenele galben (48 de calorii/100 de grame) – este diuretic, bogat in fibre, fiind un laxativ natural foarte eficace. Contine mult caroten (antioxidant). Bogat in apa, hidrateaza si improspateaza organismul.

Carnea de pui (110 calorii/ 100 de grame) – este saraca in grasimi, fiind „starul” dietelor. Evita pielea si alege carnea alba (piept, nu pulpe). Puiul contine proteine bune, care permit repararea celulelor din corp.

Ridichile rosii (15 calorii/ 100 de grame) – contin mult sulf, bun pentru stimularea digestiei, dar si fibre si vitamina C. Sunt excelente de rontait oricand oriunde, dar ai grija daca alegi s apui sare pe ele sa nu exagerezi. Mai bine presara peste ridichi un amestec facut din sare, cimbru si piper.

Carnea de vita (175 de calorii/ 100 de grame) – este bogata in proteine si are putine calorii. Este bogata in fosfor, un oligoelement care permite repartizarea in tot corpul a energiei livrate de alimente. A se evita insa creierul de vita, care contine extrem de mult colesterol.

Piersicile (40 de calorii/ 100 de grame) – sunt hidratante, continand 87% apa. Contin antioxidantul provitamina A si foarte multe fibre, utile pentru digestie.

Dovleceii (15 calorii/ 100 de grame) – sunt bogati in minerale si oligoelemente, magneziu si calciu. Continutul mare de fibre ajuta digestia.

Dorada (77 de calorii/ 100 de grame) – este un peste slab cu virtuti multiple, este bogat in magneziu, fier, fosfor, calciu, dorada contine si vitamina B si iod. Pentru a profita din plin de calitatile lui, acest peste trebuie preparat pe baie de aburi sau la cuptor.

Menta – poseda proprietati de stimulare a aparatului digestiv. Dupa o masa copioasa, se recomanda o infuzie de menta. Este si foarte recoaritoare.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus