Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 13 zile de regim suedez

13 zile de regim suedez

Vei slabi uniform si sanatos, daca: bei multa apa (minim 2 l/zi), iar in cele 13 zile de regim sa nu mananci absolut nimic in plus – nici macar o bomboana, guma de mestecat sau bere!

Ziua

Mic dejun

Pranz

Cina

1,3,8 o ceasca de cafea + un cub de zahar 2 oua fierte tari + spanac fiert + o rosie 200 g friptura de vaca + salata verde, ulei, zeama de lamaie
2, 4, 9 o ceasca de cafea + un cub zahar + o felie paine prajita 200 g sunca + 500 ml iaurt natural telina fiarta + o rosie + un fruct proaspat
4, 11 o ceasca de cafea + un cub de zahar + o felie de paine prajita 200 ml suc de portocale + 500 ml de iaurt natural 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 1 pachet branza de vaci
5, 12 un morcov mare ras, cu zeama de lamaie 200 g cod fiert cu zeama de lamaie + 1 lingurita de unt 200 m friptura de vaca + salata de telina
6, 13

o ceasca de cafea + un cub zahar + o felie paine prajita

2 oua fierte tari + 1 morcov mare ras ½ pui + salata verde cu ulei si zeama de lamaie
7

o ceasca de ceai fara zahar

Nimic! Doar bea multa apa. 200 g cotlet de miel sau pui + 1 mar
10 o ceasca de cafea + un cub de zahar + o felie de paine prajita 2 oua fierte tari + 200 g sunca + salata verde cu zeama de lamaie telina fiarta + o rosie + un fruct proaspat

Salatele – din legume curde sau fierte, se asezoneaza cu putina sare, piper, o lingura de ulei de masline si otet de mere sau suc de lamaie.

Pentru momentele in care simti nevoia acuta sa mananci ceva iti recomandam combinatia ideala: un pahar de apa cu lamaie si un ou fiert tare sau un morcov crud sau un 150 de grame de iaurt simplu cu un biscuit sarat (unul singur), un mar sau o jumatate de banana. Aceste completari sunt permise o singura data in zi.

 


Lasă un răspuns

Sus