Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Medical > 3 alimente ce combat sindromul premenstrual

3 alimente ce combat sindromul premenstrual

Sindromul premenstrual este un sindrom si nu trebuie considerat o boala. Cea mai buna solutie este sa privesti cu calm si seninatate manifestarile specifice acestei perioada si sa aplici solutii naturiste.

Ca reguli generale care trebuie aplicate mereu, trebuie sa stii ca in acesta perioada delicata este recomandata reducerea consumului de zahar si cresterea aportului de grasimi sanatoase (peste gras, avocado, nuci crude si migdale), o foarte buna hidratare, odihna si evitarea stresului, dat fiind faptul ca hormonii de stres amplifica simptomele.

In plus aceste 3 alimente  ce combat sindromul premenstrual te pot ajuta extrem de eficient.http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/10/08/pmsart1.png

Branza. Sindromul premenstrual este asociat unei reduceri a nivelului de calciu in organism. O alimentatie bogata in lactate si, mai ales, branzeturi compenseaza aceast deficit. Compensarea deficitului de calciu atenueaza crampele abdominale, starea generala de disconfort, dar si senzatia de foame si nevoia de dulce.

In perioada premenstruala aportul de calciu trebuie sa creasca cu circa 10%, pe langa doza zilnica de calciu recomandata pentru  femei, care este cuprinsa intre 1000 si 1200 de miligrame. Efectele aportului crescut de calciu se simt daca vei manca la fiecare masa un produs lactat si cel putin doua portii de branza, pe zi.

Ananasul. Continutul foarte mare de mangan este mare merit al acestui fruct. Exista studii care au dovedit ca unele din simptomele premenstruale sunt consecinta unui nivel foarte scazut de mangan. Ananasul (in varianta proaspata), este ideal in perioada pre-menstruala pentru continutul mare de apa naturala si vitamine. Este recomandat sa mananci una-doua felii de ananas, pe zi, imediat ce apar primele simptome premenstruale.

Migdalele. Aceste fructe uleioase sunt ideale in dieta femeilor. Migdalele sunt o excelenta sursa de magneziu, un alt mineral care se afla in cadere libera in perioada premenstruala. Migdalele pot calma durerile de cap si pot imbunatati substantial starea de spirit. Magneziul din migdale contribuie la reducerea retentiei de apa, specifica perioadei.

 


Lasă un răspuns

Sus