Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 3 pasi de evitat in fitness

3 pasi de evitat in fitness

Evita sa cazi in rutina

Daca faci aceleasi exercitii in fiecare zi, muschii se vor adapta la aceste lucruri. Vei atinge repede o limita, pentru ca fiecare exercitiu stimuleaza numai un numar limitat de fibre musculare. Totusi, daca iti „provoci” muschii dintr-o varietate de unghiuri sau daca adaugi miscari sau alternezi miscarile periodic, vei obtine semnificativ mai multe fibre musculare si un tonus mai bun.

Pentru fiecare grupa de muschi invata 2 – 3 exercitii suplimentare, din noi unghiuri sau realizate cu noi echipamente (eventual poti apela la un instructor), pe care apoi le poti alterna la 6 – 8 saptamani.

Realizarea rapida a miscarilor repetitivehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/fitart1.png

Acest lucru nu solicita indeajuns puterea musculara si nu vei arde suficient de repede caloriile. Risti insa sa te ranesti sau sa faci o intindere musculara.

Lasa sa treaca circa 6 secunde intre fiecare exercitiu repetitiv, de exemplu, 2 secunde pentru a ridica o greutate si 4 secunde pentru a o cobori. Expertii sunt de parere ca incetinirea miscarilor este cea mai importanta modificare pentru imbunatatirea rezultatelor exercitiilor fizice.

Exercitii de dificultate mare practicate prea des

Daca nu te odihnesti suficient intre sesiunile de exercitii cardio sau fitness, nu vei mai face progrese si chiar iti vei pierde din masa musculara obtinuta.

Pentru a mentine muschii in plina forma si pentru a ramane motivat, alterneaza zilele mai grele (40 – 60 de minute de exercitii fizice) cu cele mai lejere (20 de minute). Nu trebuie sa faci mai mult de doua sesiuni lungi pe saptamana. Cu cat te antrenezi mai intens, cu atat corpul are nevoie de mai multa odihna. Lasa sa treaca cel putin o zi intre exercitiile pentru aceleasi grupe de muschi.

 


Lasă un răspuns

Sus