Esti aici
Femeia.ro > Featured Homepage > Cinci alimente de top pentru slăbit ideale în orice dietă

Cinci alimente de top pentru slăbit ideale în orice dietă

Cantitatea conținută de anghinare, zmeură, varză-de-Bruxelles, kiwi și pere induce rapid senzația de sățietate și reglează procesele digestive. Acesta este și motivul pentru care aceste alimente trebuie incluse în orice dietăcare urmărește scăderea în greutate și reducerea depozitelor adipoase. Pe lângă aceste calități, alimentele enumerate sunt și excelente surse de vitamine și minerale, care susțin activitatea metabolică normală.

O ANGHINARE (100 g, 5 g fibre, 57 kcal)

Conține și: potasiu, calciu, fier, fosfor, betacaroten, B2, PP, C.
De reținut: bulbul este cel comestibil, în vreme ce frunzele se folosesc pentru infuzii și leacuri naturiste. Anghinarea scade colesterolul și favorizează evacuarea bilei.

alimente de top pentru slăbit

UN PAHAR CU ZMEURĂ (125 g, 8 g fibre, 64 kcal)

Conține și: potasiu, fosfor, calciu, vitaminele C, A, E, B2, B3, acid folic, magneziu, cupru, omega 3.
De reținut: foarte bogată în acid elagic, fitonutrient antioxidant cu proprietăți anticancerigene. Cele 125 de grame asigura 50% din necesarul zilnic de magneziu și 50% din cel de vitamina C.

Citeste si: Zmeura si miraculoasa cetona de zmeura si ce este important de stiut

alimente de top pentru slăbit/kiwi

O FARFURIOARĂ CU DOUĂ FRUCTE DE KIWI (150 g, 5 g fibre, 110 kcal)

Conține și: potasiu (mai mult decât bananele), fosfor, calciu, fi er, zinc, mangan, magneziu, vitaminele A, E, K și din complexul B.
De reținut: un singur kiwi asigura 270% din nevoia zilnică de vitamina C. Mănâncă-l înaintea mesei de prânz și nu face excese!

Citeste si: Kiwi combate oboseala

alimente de top pentru slăbit/pere

O PARĂ MEDIE (170 g, 6 g fibre, 103 kcal)

Conține și: magneziu, fi er, fl uor, potasiu, seleniu, cupru, vitaminele B1, B2, E, C, K, betacaroten, acid folic.
De reținut: are un conținut ridicat de fructoza, care face ca senzația de sățietate sa se instaleze imediat. Para este, de asemenea, bună împotriva stresului.

Citeste si:Perele, printre cele mai bune fructe din lume. Iată de ce!

varza

UN BOL CU VARZĂ-DE-BRUXELLES (200 g, 6 g fibre, 65 kcal)

Conține și: amidon, fi er, potasiu, fosfor, vitaminele A, C și din complexul B, acid folic, caroten.
De reținut: verzisoarele (partea comestibilă) se consumă crude, în salate, preparate cu unt, pesmet și smântână, dar și că garnitură. Sunt gustoase și fierte, în ciorbe sau supe.

Citeste si: Varza, regina legumelor

Sursa foto: pixabay

 

 

Comments

comments

0 thoughts on “Cinci alimente de top pentru slăbit ideale în orice dietă

  1. Fac cura de cateva zile cu produsul Ultra Slim si observ ca incep sa se vada ceva rezultate. Nu e ceva spectaculos, dar ma bucur ca se vede ceva. Sper sa o tin in acelasi ritm si sa nu pun la loc ce slabesc, pentru ca de asta mi-e cel mai teama.

  2. Dupa parerea mea cel mai mult conteaza metabolismul persoanei respective. Stiu persoane care se chinuie sa slabeasca de ani de zile si nu au reusit in nici un fel, nici cu pastile , nici cu diete drastice.

  3. Pentru eliminarea kilogramelor care sunt in plus se pot folosi si ceaiuri de slabit care sa ajute la arderea grasimilor.

  4. Produsele pentru eliminarea kilogramelor sunt utile dar asta nu inseamna ca daca nu o sa facem sport vom avea rezultate bune in procesul de slabire si de detoxifiere a organismului.

  5. Viata sexuala este foarte importanta pentru toata lumea. De ea depinde si intelegerea in sanul unui cuplu. Cu cat viata sexuala e mai buna cu atat si intelegerea in interiorul unui cuplu.

Lasă un răspuns