Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 5 alimente de top pentru slabit rapid

5 alimente de top pentru slabit rapid

Trebuie sa incluzi circa 25 de grame de fibre in alimentatia zilnica, recomanda nutritionistii, iar aceste 5 alimente de top pentru slabit rapid sunt printre cele mai bune solutii. Cantitatea de fibre continuta de anghinare, zmeura, varza-de-Bruxelle, kiwi si pere induce rapid senzatia de satietate si regleaza procesele digestive.

O anghinare – 100 g, 5 g fibre, 57 calorii

  • Contine potasiu, calciu, fier, fosfor, betacaroten, B1, B2, PP, C.
  • De retinut este ca bulbul este cel comestibil, in vreme ce frunzele se folosesc pentru infuzii si leacuri naturiste. Anghinarea scade colesteroul si favorizeaza evacuarea bilei.

Doua fructe de kiwi – 150 g, 5 g fibre, 110 calorii

  • Contine potasiu (mai mult decat bananele), fosfor, calciu, fier, zinc, mangan, vitaminele A,E,K si din complexul B.
  • Un singur kiwi asigura 270% din nevoia zilnica de vitamina C. Mancanca-l inaintea mesei de pranz si nu face excese.

Citeste si: 6 lucruri pe care nu le stiai despre salata verde

Un pahar de zmeura – 125 g, 8 g fibre, 64 calorii

  • Contine potasiu, fosfor, calciu, vitaminele C, A, E, B2, B3, acid folic, magneziu, cupru, omega 3.
  • Zmeura este foarte bogata in acid elagic, fitonutrient antioxidant cu proprietati anticancerigene. Cele 125 de grame asigura 50% necesarul zilnic de mangan si 50% din cel de vitamina C.

O para medie – 170 g, 6 g fibre, 103 calorii

  • Contine magneziu, fier, fluor, potasiu, seleniu, cupru, vitaminele B1, B2, E, C, K, betacaroten, acid folic.
  • Are un continut ridicat de fructoza, care face ca senzatia de satietate sa se instaleze rapid. Para este, de asemenea, buna impotriva stresului.

Citeste si: Cum combini corect alimentele pentru o silueta de invidiat

Un bol cu varza de Bruxelles – 200 g, 6 g fibre, 65 calorii

  • Contine si amidos, fier, potasiu, fosfor, vitaminele A, C si complexul B, acid folic, caroten.
  • Verzisoarele (partea comestibila) se consuma crude, in salate, preparate cu unt, pesmet si smantana, dar si ca garnitura. Sunt gustoase si fierte, in ciorbe sau supe.

Sursa foto: stocksnap.io

Comments

comments

Lasă un răspuns