Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > 5 alimente obligatorii in dieta femeilor

5 alimente obligatorii in dieta femeilor

Afla care sunt cele 5 alimente obligatorii in dieta femeilor. Alimentatia diversificata este secertul unei diete sanatoase, benefice. Dar dincolo de diversitate cateva alimente sunt esentiale in dieta femeilor, fiind adevarate alimente medicament cu avantaje certe si dovedite pentru metabolismul feminin si particularitatile mofologice ale acestora.

Iata care sunt cele cinci alimente obligatorii in dieta femeilor, toate fiind recomandate pentru cnsum, in fiecare zi sau cat mai des posibil.

1. Lactate – o femeie trebuie să consume lapte şi produse lactate degresate pentru a beneficia de calciu. Necesarul de calciu al femeilor este ridicat mai ales in perioadele de sarcina, alaptare, dar si dupa menopauza, ca urmare a particularitatilor hormonala tipice femeilor. Tine cont ca nu doar lactatele sunt o sursa buna de calciu ci si legumele verzi si citricele.
2. Sardinele – acest peşte conţine omega 3, calciu şi fier. Se recomandă chiar şi sardinele din conservă, în suc propriu. Pestele gras este un aliment vitam in dieta femeilor si unul din alimentele obligatorii.
3. Soia – conţinutul de fitoestrogeni protejează inima şi sănătatea sânilor. Atenţie însă la sursă! Este fundamental necesar sa consumi doar soia naturala si sa aviti orice alternativa cu soia modificata genetic.
4. Ciocolata neagră – antioxidanţii prezenţi în cacao ne menţin tinereţea. In plus este o pretioasa sursa de fericire…
5. Roşiile – sunt accesibile, sunt slab calorice şi conţin licopen – un fitonutrient ce menţine sănătatea şi tinereţea pielii şi întăreşte vederea. Rosiile sunt esentiale in dieta femeilor si trebuie consumate in tot cursul anului, sucul de rosii, pasta d etomate fiind cel putin la fel de benefice ca si rosiile proaspete.
Consuma aceste alimente de fiecare data cand ai ocazia, dar cel putin unul dintre ele in fiecare zi. Este ideal sa incluzi aceste alimente in dieta zilnica, si sa alegi, daca este posibil alimente din surse cat mai curate. In ceea ce priveste soia alege mereu doar soia naturale si evita produsele din soia procesate si soia modificata genetic.
Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

Lasă un răspuns

Sus