Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > 5 obiceiuri alimentare foarte proaste si solutii pentru a le corecta

5 obiceiuri alimentare foarte proaste si solutii pentru a le corecta

Tu comiti aceste 5 obiceiuri alimentare foarte proaste? Daca da, iata care sunt solutiile pentru a le corecta. Aceste obiceiuri alimentare foarte proaste pe cat de nevinovate par, anumite apucaturi de peste zi ne impiedica sa pierdem in greutate, ba chiar ne… dolofanesc. Evita-le, corecteaza-le si renunta definitiv la ele!

Iata ce obiceiuri alimentare foarte proaste ar trebui sa schimbi ca silueta si sanatatea ta sa aiba de castigat.

Sari peste micul dejun

Este cea mai importanta masa din zi. Daca sari peste micul dejun, nu vei da organismului energie, iar asta te va impinge sa ciugulesti diverse prostioare sau sa mananci mai mult la pranz si cina.

  • Cum corectezi: consuma doua sendvisuri sau un ou fiert ori o cana cu lapte si cereale si vei fi tentata sa mananci mai putin peste zi.

Batoanele de slabit: bune sau rele?

Gustari periculoase

Ciugulesti alune, sticksuri, chipsuri, pateuri, cornuri si alte produse ce contin multi carbohidrati si grasimi, o combinatie periculoasa pentru digestie si silueta.

  • Cum corectezi: e bine sa iei gustari intre mesele principale, dar slab calorice, respectiv un fruct sau un iaurt. Acestea iti vor taia foamea si vei deveni mai supla.

Bei sucuri de tot felul

Cu acid sau fara, sucurile din comert sunt pline de E-uri si de zahar, ingrediente ce favorizeaza acumularea de kilograme. Nici fresh-urile nu sunt bauturi sanatoase, pentru ca au multe calorii.

  • Cum corectezi: bea apa cu acid sau plata in care storci o lamaie sau o portocala! Sunt bauturi dietetice si delicioase.

10 diete care NU functioneaza

Nu mananci multe legume

Consumi multe alimente consistente (carne, cartofi, paste) in detrimentul legumelor si fructelor. Acestea din urma au putine calorii si multe fibre, aduc usor satietatea si stimuleaza metabolismul si digestia.

  • Cum corectezi: asociaza alimentele tale preferate cu salate sau mancaruri de legume.

Rontai toata seara

Chiar daca ai luat cina, pana te culci, esti tentata sa ciugulesti ceva si, uite asa, acumulezi calorii si combini gresit alimentele.

  • Cum corectezi: daca tot n-ai cum sa te abtii, fie te culci mai devreme, fie iti pui in frigider sau la-ndemana „ciuguleli“ nepericuloase: un sendvis cu sunca slaba, un bol mic cu supa ori un pahar cu apa.

Dieta cu legume verzi

Sursa foto: pixabay.com

 


Lasă un răspuns

Sus