Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > 5 sabotori ai dietei dupa Sarbatori

5 sabotori ai dietei dupa Sarbatori

Pe cat este de usor sa aduni kilogramele in timpul festinului de Sarbatori, pe atat este de greu in perioada de dupa sa scapi de surplus. Slabitul nu e un demers asa de anevoios daca stii sa eviti cei 5 sabotori ai dietei dupa Sarbatori.

1. Un mic dejun prea bogat. Se spune ca prima masa a zilei te ajuta sa slabesti si cu cat e mai consistenta cu atat mai bine. Dar hranitor nu inseamna neaparat mult. Cerealele integrale cu lapte sunt o alegere sanatoasa si prietenoasa cu silueta, dar daca portia este dubla, aportul caloric se dubleaza si el. Proportiile te pot sabota!

2. Gustarile dese. Regula numarul unu in orice dieta este sa nu sari peste mese, ba chiar sa nu flamanzesti intre mese. Insa liber la gustari nu inseamna nelimitat. In vreme ce cateva migdale iti potolesc foamea intr-un mod sanatos, daca le mananci din ora in ora, aceste nuci hranitoare iti pot compromite cura de slabire.

3. Alegi produse light. Bauturile indulcite artificial iti potolesc setea, dar sunt nocive pentru organism, te saracesc de nutrienti valorosi si iti starnesc foamea. Alege apa cand ti-e sete sau sucurile proaspete din fructe sau legume. Un astfel de fresh te vitaminizeaza si revigoreaza, fara sa-ti afecteze silueta. Ia in calcul si capcanele din alimentele asa zis dietetice

4. Dormi putin. Nu mai esti in vacanta, dar ti-a ramas obisnuinta sa te culci tarziu, poate si pentru ca simti sa-ti oferi ceva timp dupa o zi lunga la serviciu. Acest narav nu e doar periculos pentru puterea de concentrare de a doua zi, ci si pentru silueta. Daca stai pana mai tarziu, iei cina tarziu, ceea ce favorizeaza ingrasarea.

  • 5 riscuri ale lipsei de somn

5. Te abtii de la mancare. Daca vrei sa slabesti, in nici un caz nu trebuie sa te privezi de la mancare, ci sa manaci ce trebuie, cand trebuie si in combinatiile alimentare potrivite. Daca te abtii, vei da organismului semnalul ca e vreme de foamete, iar el va stoca in consecinta.
 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus