Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > 6 trucuri pentru a manca sanatos la birou

6 trucuri pentru a manca sanatos la birou

Tentatia de a rontai ceva in timp ce lucrezi este foarte mare si foarte greu de evitat. Toate astea pot fi insa evitate cu putina disciplina si pregatire.

Cumpara 5 fructe la inceputul saptamanii

Banane, mere, kiwi, portocale sau orice alt fruct iti place. Mananca in fiecare zi cate un fruct la birou.

Seteaza alarma cu zece minute mai devreme dimineata

Foloseste cele zece minute pentru a pregati un pranz sanatos. Nu uita de: legume, proteine si fibre. Incearca putina sunca, salata verde si paine din faina integrala cu o rosie proaspata alaturi.

Tine pe birou o sticla de apa

Incearca urmatorul exercitiu: cand simti nevoia de o mica gustare, ia cate o gura mica de apa. Repeta asta pana iti intra in reflex.

Iesi in pauza de masa

Mergi la o plimbare sau daca ai posibilitatea aboneaza-te la o sala de fitness din apropierea serviciului. Invita o colega pentru a nu face asta singura. Daca nu poti parasi biroul fa-ti putin timp inainte sau dupa serviciu pentru putina miscare.

Renunta la cafea

Schimba cafeaua zilnica cu o cana mare de ceai verde. O alta alternativa buna ar putea fi cafeaua decofeinizata.

Arunca toti biscutii din dulap

Daca lucrezi intr-un birou unde colegii isi impart gustarile cum ar fi: biscuti, prajituri si chipsuri incearca sa refuzi politicos orice oferta. Daca iti place foarte mult sa rontai ceva poti inlocui biscuitii cu batoanele de cereale.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus