Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > 7 alimente "fitness"

7 alimente "fitness"

Spanac

Actioneaza asemenea unui motor pentru muschi, asa ca nu degeaba era mancarea favorita a lui Popeye. Aceasta leguma buna la gust si foarte sanatoasa contine substante care cresc rezistenta musculara.

Ovaz

Nu e bine sa mergi la sala cu stomacul gol, dar nici sa iei o masa copioasa n-ar fi indicat. Cea mai buna alegere este o gustare care sa contina proteine si carbohidrati buni, precum ovazul. O sa-ti poti duce la bun sfarsit programul de fitness sau plimbarea prelungita prin parc fara sa te simti epuizata. Iar pe langa faptul ca-ti ofera energie, ovazul are un continut glicemic scazut si ajuta la arderea grasimilor.

Banana

O singura banana asigura o parte importanta din nevoia de potasiu si magneziu a organismului, iar aceste minerale te feresc de crampele musculare. Ca muschii sa fie relaxati cand faci sport, mananca o banana cu o ora inainte de a incepe exercitiile!

Nuci

Sportul solicita inima. La finalul unui set de exercitii, bataile inimii se intetesc asa de tare, de parca ar sta sa-ti sara din piept. Tocmai de aceea o portie de acizi esentiali omega 3 trebuie sa faca parte din meniul tau, mai ales in zilele cand faci sport. Cateva nuci pe zi ajuta inima sa se adapteze mai bine la efort.

Fructe de padure

Coacaze, mure, zmeura, afine. Cu cat sunt mai colorate, cu atat te ajuta mai mult sa faci fata efortului fara sa suferi de inflamatii ale musculaturii. Au calorii putine, contin multa apa si sunt ideale in orice dieta.

Lapte cu cacao

In mod normal, nu e o combinatie tocmai indicata daca vrei sa slabesti, pentru ca are un continut caloric destul de ridicat pentru o simpla bautura. Dupa sport insa, merge la fix! Continutul de proteine si carbohidrati ajuta la refacerea tesuturilor musculare si, chiar daca ai lucrat cu exces de zel, cu siguranta n-o sa te chinuiasca febra musculara a doua zi.

Oua

Un ou fiert tare consumat dupa efort ajuta tesuturile suprasolicitate sa asimileze o cantitate optima de proteine. Chiar daca n-ai zice ca e un aliment consistent, o sa te ajute sa te simti satula mult timp. Poti sa-l consumi cu rosii sau cu alte legume.


Lasă un răspuns

Sus