Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Abdomene… de placere

Abdomene… de placere

Efectueaza programul de 4 ori pe saptamana si vei obtine un mijloc gratios si tonifiat in mai putin de o luna.

Foarfecele

Stai culcata pe spate, cu capul ridicat de pe podea si picioarele intinse. Ridica piciorul stang spre tavan; prinde cu ambele maini genunchiul sau gamba (depinde de flexibilitatea ta). Celalalt picior ramane suspendat la 15 centimetri de sol. Cu ambele picioare usor flexate, inspira in timp ce-l tragi pe stangul spre tine. Expira si schimba piciorul. Repeta miscarea de forfecare pana executi cate 5 reprize pe fiecare parte.

Atingere incrucisata

Esti intinsa pe spate, cu capul si umerii ridicati de la podea. Pune mainile la ceafa, cu coatele orientate spre exterior. Indoaie piciorul drept spre piept, iar pe stangul il mentii ridicat la un unghi de 45 de grade. Inspira in timp ce-ti rasucesti trunchiul spre dreapta; incearca sa atingi genunchiul drept cu cotul stang. Mentine pana numeri la trei. Schimba piciorul in timp ce te rasucesti în directia opusa. Fa 5 reprize pe fiecare parte.

Ridicari in forta

Stai pe spate cu picioarele ridicate si indoite. Intinde bratele pe podea, in prelungirea corpului. Tine coapsele lipite; inspira si ridica bratele, capul si umerii. Mentine pozitia in timp ce impingi bratele inainte si inapoi cam de 5 ori. Concentreaza-te pe muschii abdominali. Revino usor la start. Repeta exercitiul de trei ori.


Lasă un răspuns

Sus