Esti aici
Femeia.ro > Sănătate > Fitness > Unda verde la dieta lunii mai! Cel mai bun meniu de slabit!

Unda verde la dieta lunii mai! Cel mai bun meniu de slabit!

Aceasta este dieta lunii mai! E mai, vine vara, mult mai repede decat te astepti si ai nevoie sa te simti bine cu tine. iar pentru asta ai nevoie de un trup care sa te multumeasca, si asta inseamna, evident, DIETA! Daca oficial sezonul de dieta incepe in ianuarie, in fapt, luna mai este cea mai buna perioada din an in care poto scapa de kilogramele acumulate. Si asta pentru ca ai pe de o parte fructe si legume, iar pe de porti haine subtiri ceea ce te va motiva in mod absolut pentru a respecta dieta.

Ca sa-ti fie mai usor ti-am facut un plan de dieta pe care trebuie sa-l respecti cel putin o luna, Incepe de luni si fii foarte riguroasa cu tine. Dieta poate fi respectata o luna de zile, daca esti in perfecta stare de sanatate.

LUNI

  • Mic dejun: 2 felii de paine de secara, un pahar de suc de spanac sau urzici, o rosie si doua linguri de branza de vaci.
  • Pranz: salata de cruditati – spanac, ceapa, morcov, telina, lamaie – si orez fiert simplu (circa 100 de grame).
  • Cina: o sana si supa de legume si o bucata de piept de pui la gratar
  • Gustari: 50 de grame de capsuni si un mar

MARTI

  • Mic dejun: 2 felii de paine integrala, 100 g sunca slaba sau carne de pui fiarta si un pahar de suc degrapefruit sau de rosii.
  • Pranz: mancare de spanac (cata vrei), o rosie si un ou fiert.
  • Cina: 150 g peste la gratar si o salata verde cu multa ceapa si un pahar de suc de rosii.
  • Gustari: un mar si o banana

MIERCURI

  • Mic dejun: o banana si un pahar de suc de portocale, un ou fiert tare si o felie de paine integrala
  • Pranz: mancare de urzici, un pahar de suc de rosii, 150 de grame de sote de ciuperci albe (cu o lingura de ulei, nici o picatura mai mult!) si 100 g mamaliga moale.
  • Cina: salata de cruditati – salata verde, papadie, ceapa verde, marar, o rosie si o ceasca cu masline.
  • Gustari: 50 de grame de capsuni si un mar

JOI

  • Mic dejun: 2 felii de paine neagra cu branza de vaci si un pahar de suc de grapefruit.
  • Pranz: 150 g pui cu mancare de urzici sau spanac si un pahar de suc de rosii.
  • Cina: salata cu doua oua fierte tare, ceapa verde, spanac sau salata verde, cu ulei de masline si zeama de lamaie.
  • Gustari: doua mere

VINERI

  • Mic dejun: o banana si un pahar de suc de rosii, o felie de sunca sau pui fiert, zece masline si o felie de paine neagra.
  • Pranz: spanac cu orez (cat vrei), un mar.
  • Cina: cartofi fiert cu o lingura de ulei, cu salata verde si ceapa.
  • Gustari: un pahar de suc de rosii si un avocado

SAMBATA

  • Mic dejun: un iaurt, un ou fiert si un pahar de suc de grapefruit.
  • Pranz: 150 g pui, cu salata de spanac sau mancare de urzici sau spanac.
  • Cina: ton in suc propriu, frunze de papadie, spanac, ceapa verde, un cartof fiert, putin ulei (o lingurita) si zeama de lamaie.
  • Gustari: un grapefruit si un mar

DUMINICA

  • Mic dejun: 2 felii de paine cu sunca sau peste (conserva) si un pahar de suc de rosii
  • Pranz: 100 g carne (la alegere) cu orez fiert si salata de spanac si papadie.
  • Cina: o sana si supa de legume.
  • Gustari: 50 de grame de capsuni si un mar

Cateva sfaturi si completari esentiale pentru dieta!

  1. Portiile nu trebuie sa depaseasca 150 de grame, daca nu sunt alte indicatii, cand este vorba despre orez sau carne.
  2. Salata se poate manca in orice cantitate.
  3. Daca iti este foarte foame completeaza dieta cu un ou fiert, in zilele fara oua, sau cu un avocado in zilele cu oua.
  4. In fiecare zi poti bea o cana, doua de supa limpede de zarzavat, cand vrei tu!
  5. In fiecare zi trebuie sa bei cel putin doi litri de apa.
  6. Din doua in doua zile poti manca doua patratele de ciocolata neagra.
  7. Poti bea cafea, dar fara zahar.
  8. Nu se consuma deloc zahar!
  9. Limiteaza pe cat posibil sarea din mancare.
  10. Inlocuieste sarea cu plante aromatice (mai ales patrunjel, marar)

Citeste si:

 

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: pixabay.com/

 

Comments

comments

Leave a Reply