Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Ai unda verde la dieta!

Ai unda verde la dieta!

LUNI

  • Mic dejun: 2 felii de paine de secara, un pahar de suc de spanac sau urzici, o rosie si doua fire de ceapa.
  • Pranz: salata de cruditati – spanac, ceapa, morcov, telina, lamaie – si orez fiert.
  • Cina: o sana si supa de legume.

MARTI

  • Mic dejun: 2 felii de paine, 100 g sunca si un pahar de suc de spanac sau urzici.
  • Pranz: mancare de spanac, o rosie si un ou fiert.
  • Cina: 150 g peste la gratar si o salata verde cu multa ceapa.

MIERCURI

Mic dejun: o banana si un pahar de suc de spanac sau urzici.

  • Pranz: mancare de urzici, un pahar de suc de urzici si 100 g mamaliga.
  • Cina: salata de cruditati – salata verde, papadie, ceapa verde, marar, o rosie si masline.

JOI

  • Mic dejun: 2 felii de paine neagra cu branza de vaci si un pahar de suc de spanac sau urzici.
  • Pranz: 150 g pui cu mancare de urzici.
  • Cina: salata dintr-un ou fiert, ceapa verde, spanac sau salata verde, cu ulei de masline si zeama de lamaie.

VINERI

  • Mic dejun: o banana si un pahar de suc de spanac sau urzici.
  • Pranz: spanac cu orez, un mar.
  • Cina: cartofi taranesti cu salata verde si ceapa.

SAMBATA

  • Mic dejun: un iaurt, un ou fiert si un pahar de suc de spanac sau urzici.
  • Pranz: 150 g pui, cu salata de spanac sau mancare de urzici sau spanac.
  • Cina: ton in suc propriu, frunze de papadie, spanac, ceapa verde, un cartof fiert, putin ulei si zeama de lamaie.

DUMINICA

  • Mic dejun: 2 felii de paine cu sunca sau peste (conserva) si un pahar de suc de spanac sau urzici.
  • Pranz: 100 g carne (la alegere) cu orez fiert si salata de spanac si papadie.
  • Cina: o sana si supa de legume.


Lasă un răspuns

Sus