Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Antreneaza-ti pectoralii

Antreneaza-ti pectoralii

Daca iti spunem ca un antrenament adecvat te poate ajuta sa castiga un numar la sutien, cred ca te-am convins. Asa ca apuca-te cat mai repede de traba. Fa 2 serii a cate 6-12 repetari din fiecare tip de exercitiu, cel putin de 3 ori pe saptamana.

Imbratisari in forta

Esti asezata pe spate cu genunchii indoiti si talpile pe podea. In fiecare mana ai cate o gantera de 1,5-2 kg. Bratele sunt intinse spre tavan, cu palmele orientate spre interior si coatele usor indoite. Inspira si coboara incet bratele in lateral pana cand coatele ajung putin deasupra pamantului. Ramai asa o secunda, apoi expira si imagineaza-ti ca imbratisezi pe cineva in timp ce te intorci la pozitia initiala. Repeta.

Ridicari pe scaun

Te sprijini pe maini de un scaun rezistent, cu palmele departate la latimea umerilor. Pastrand bratele intinse, iti arcuiesti usor spatele pana ce torsul este perpendicular cu podeaua. Balansandu-te pe degete si avand picioarele bine intinse, coboara-ti torsul pana ce pieptul e putin deasupra mainilor, ca si cum ai face flotari. Revino in pozitia initiala si repeta.

Presa din culcat

Esti asezata pe spate cu genunchii indoiti si talpile pe podea; in fiecare mana ai cate o gantera de 1,5-2 kg. Ridica greutatile la nivelul pieptului, cu palmele indreptate spre picioare si coatele in afara. Impinge usor greutatile spre in sus pina ce bratele sunt perfect intinse. Ramai asa o secunda, apoi revino in pozitia initiala. Repeta.

Pont: Cine se scoala devreme, nu doar ajunge mai de dimineata la sala, dar se si antreneaza mai cu folos.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus