Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cat slabesti facand sport vara?

Cat slabesti facand sport vara?

Vara e mai usor sa faci miscare, desi poate mai incomod, in zilele cand e foarte cald. Dar nu uita ca sportul in aer liber este cel mai sanatos. Te relaxeaza, te destinde si iti sculpteaza silueta. Iata cate calorii pierzi si in cat timp:

SPORT TIMP CALORII PIERDUTE
Volei 30 minute 400
Inot 50 minute 1.200
Aerobic 30 minute 500
Tenis de camp 60 minute 1.100
Jogging 30 minute 1.400
Drumetii 60 minute 1.300
Ciclism 30 minute 730

Volei pe plaja

BUN PENTRU: muschii bratelor, ai picioarelor si cei abdominali. De fapt, solicita toate partile corpului. Te ajuta sa socializezi si il poti practica in familie.

RISCURI: insolatie, deshidratare si… nisip intrat in ochi.

SFAT: nu uita de lotiunea de plaja si de ochelarii de soare. Soarele te prinde chiar daca nu stai la plaja. Ia si o sticla de apa cu tine si pastreaz-o la umbra.

CONTRAINDICATII: nu este recomandat persoanelor care sufera de anemie sau de ameteli.

Inot

BUN PENTRU: sistemul cardiovascular si respirator, articulatii, musculatura, coloana vertebrala si coordonarea membrelor.

RISCURI: micoza, iritatii ale pielii si ale ochilor.

 

SFAT: poarta un costum de baie confortabil (cel mai indicat e sa fie intreg), nu te avanta in larg si fa 10 minute de incalzire inainte sa te apuci de inotat.

CONTRAINDICATII: este interzis celor care au probleme cu urechile.

Aerobic

BUN PENTRU: inima, oxigenarea celulelor organismului si circulatia sangelui. Antrenamentul regulat de aerobic reduce riscul unui atac de cord, precum si pe cel al aparitiei cancerului si diabetului.

RISCURI: in lipsa antrenamentului, pot aparea la primele sedinte intinderi si febra musculara. Nu se poate executa pe o perioada prea mare de timp.

SFAT: incepe cu miscari usoare de incalzire.

CONTRAINDICATII: nu este recomandat celor care au probleme cu articulatiile, genunchii sau coloana vertebrala.

Tenis

BUN PENTRU: viteza de reactie, coordonare si silueta.

RISCURI: in absenta antrenamentului, poate aparea intinderea muschilor gatului.

SFAT: impune o conditie fizica buna, in caz contrar, apar dureri musculare.

CONTRAINDICATII: nu este indicat persoanelor care sufera de hipertensiune arteriala si osteoporoza.

 

Jogging

BUN PENTRU: resipiratie, rezistenta fizica, picioare si silueta.

RISCURI: probleme cu articulatiile si tendoanele, dureri musculare, insolatie.

SFAT: ai nevoie de pantofi de sport si de un echipament care favorizeaza evaporarea transpiratiei.

CONTRAINDICATII: nu este indicat persoanelor care au probleme cu picioarele.

Mersul pe bicicleta

BUN PENTRU: aparatul cardiovascular si muscular, rezistenta fizica si silueta.

RISCURI: deshidratare, insolatie si febra musculara.

SFAT: ai nevoie de o bicicleta stabila si de buna calitate, ochelari de soare, casca, manusi de protectie, genunchiere si cotiere.

CONTRAINDICATII: nu e recomandat persoanelor care au artroza si probleme cu coloana.

Excursiile

BUNE PENTRU: aparatul cardiorespirator, oxigenarea tesuturilor si prevenirea osteoporozei.

RISCURI: deshidratare, insolatie, zgarieturi, febra musculara.

SFAT: ia cu tine o trusa de prim ajutor si haine si incaltaminte comoda.

CONTRAINDICATII: nu e indicat persoanelor care sufera de artroza la genunchi.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus