Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Ce mananca femeile slabe. Lectie de nutritie inteleapta

Ce mananca femeile slabe. Lectie de nutritie inteleapta

Femeile slabe nu sunt moarte de foame, iar uneori pot manca chiar mai mult decat femeile mai plinute. Diferenta sta in ceea ce mananca femeile slabe. Daca vei compara stilul alimentar al femeilor slabe cu cel al persoanelor care au probleme de greutate o sa sesizezi cateva diferente care, toate, sunt in avantajul siluetei.

Iata ce mananca femeile slabe. Copiaza stilul lor si adopta aceasta lectie de nutritie inteleapta!

Alimente fermentate, de la iaurt, la muraturi sunt una din cele mai bune surse de probiotice, adica acele bacterii sanatoase care traiesc in intestin si care ajuta organismul sa digere alimente. Probioticele regleaza metabolismul si sustin eliminarea grasimilor. Surse bune de probiotice sunt si anghinarea si alte legume bogate in fibre solubile, cum ar fi praz, usturoi, ceapa, ovaz si soia.http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/07/10/dieta-doua-mese-zi.jpg

Apa. O femeie care umbla cu stica de apa dupa ea, care un pahar cu apa pe masa unde lucreaza si care are vreo doua sticle cu apa in masina, este o femeie supla. Consumul mare si constant de apa este o garantie pentru silueta. Apa nu slabeste, dar este un aliat al metabolismului, sustine procesele de digestie, stimuleaza arderile si creste procesul de eliminare al toxinelor. In plus un pahar de apa baut inainte de masa inseamna intre 50 si 100 de calorii mai putin consumate la acea masa.

Stii ce face organismul cu toxinele pe care nu le poate elimina? Le impacheteaza in grasime si le depoziteaza sub forma de grasime in depozite adipoase.

Ce mai mananca femeile slabe? Ciocolata si miere, in loc de zahar. Un studiu a constatat ca mancatorii de ciocolata cu moderatie au o rata a metabolismului mai ridicata decat cei care nu consuma ciocolata sau o fac rar, dar in cantitate mare. Doua-trei patratele de ciocolata pe zi sunt un sustinator al siluetei. Femeile slabe nu evita dulciurile, dar nu consuma zahar, iar cea mai buna alternativa este mierea de albine.

Stiai ca doza normala de zahar zilnica este undeva intre una si doua lingurite. Un om manaca insa peste 15 lingurite. In plus o lingurita de miere are mai putine calorii decat o lingurita de zahar si sustine procesele metabolice. 

Grasimile nu ingrasa! Femeile slabe stiu asta si consuma grasimi sanatoase. Asta inseamna unt de alune, unt de migdale, ulei de masline, avocado, somon si alte grasimi din categoria celor sanatoase. In plus aceste grasimi sanatoase sunt o sursa buna de magneziu, un mineral ce contribuie la sustinerea unui metabolism sanatos.

Femeile slabe mananca branza de vaci. Este combinatia ideala intre calciu si proteine, are putin sodiu. Beneficiul pe care il aduce branza de vaci este aportul de calciu. Un studiu realizat de Universitatea din Tennessee a probat ca oamenii care au mancat intre trei si patru portii de lactate bogate in calciu pe zi, au consumat cu 150-200 putine calorii, dar si faptul ca un aport redus de calciu este asociat cu un nivel crescut de grasime corporala.

Ce mai manaca femeile slabe? Fructe, mai ales citrice, avocado si condimente picante care aduc L-carnitina, un aminoacid care poate stimula metabolismul. Femeile slabe manaca oua, carne slaba si fasole verde, in orice cantitate, toate fiind surse foarte bune de proteine care mentin senzatia de satietate.

In loc de final mentionam muraturile, iubite de femeile slabe pentru satisfac pofta de ceva crocant si sarat, au puţine calorii si stimuleaza nevoia de a bea apa.

Ce ai de facut? Urmeaza exemplu dietei femeilor slabe si aceste sfaturi de nutritie inteleapta!

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: FreeDigitalPhotos


Lasă un răspuns

Sus