Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cea mai buna dieta rapida

Cea mai buna dieta rapida

Nu există femeie care să nu fi apelat la o dietă rapidă. Dacă ai nevoie să scapi de câteva kilograme în doar câteva zile, această este cea mai bună dietă rapidă.

Această dietă rapidă este foarte eficientă și te scăpa de un kilogram pe zi.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/03/20/id-100111061.jpg

Este o dietă rapidă asociată cu un regim de detoxifiere. Trebuie spus că dietele rapide nu sunt cele mai bune soluții că să scapi de kilogramele în plus pentru că duce la dezechilibre nutriționale care determină încetinirea metabolismului.

O dietă rapidă are trei reguli

  • O dietă rapidă se ține o data la trei luni de zile și niciodată mai des.
  • Dietele rapide trebuie respectate cel mult 4-6 zile.
  • După dietă rapidă trebuie să urmeze un interval de 2-4 zile de revenire, care implică un regim foarte sănătos, care să nu depășească numărul de calorii din cursul dietei rapide plus cel mult 300 de calorii.

Cea mai bună dietă rapidă este cu adevărat cea mai bună dacă respecți toate regulile ei până la ultima virgulă. Evident că această dietă rapidă are și inconveniente. Este o dietă restrictivă care exclude complet zahărul și grăsimile animale, precum și lactatele și orice produs făinos (paște, pâine, fasole, cartofi).

Meniul cele mai bune diete rapide

Micul dejun este format, fără excepție, dintr-o ceașca de cafea, fără zahăr și fără lapte și jumătate de grapefruit.

Ziua 1. La prânz, o friptură la grătar, o salată verde mare, fără nici un fel de grăsimi, două roșii și un măr. Seară, două ouă fierte, o porție generoasă de fasole verde și un măr.

Ziua 2. La prânz, o friptură la grătar și un pahar mare de suc de roșii. Seară, o porție mare (în fapt, cât vrei) de conopidă și dovlecei înăbușiți la cuptor cu o linguriță de ulei și suc de lămâie, plus o porție mare (cât vrei) de fasole verde și un măr.

Ziua 3. La prânz, o friptură la grătar, o salată verde și o cană de suc de roșii. Seară, pui la grătar și trei roșii mari,  coapte plus un pahar de suc de mere sau prune.

Ziua 4. La prânz, două ouă fierte, o porție mare de fasole verde, o cană de suc de roșii. Seară, friptură la grătar, salată verde cât vrei și un pahar de suc de ananas, fără nici un pic de zahăr sau trei felii de ananas proaspăt.

Dacă reziști și vrei să continui dietă încă două zile (cel mult), se reia meniul din primele două zile de dietă.

  • La fiecare masă carnea nu trebuie să depășească circa 200 de grame.
  • Este recomandată carnea de pui și curcan, dar se poate mânca și mușchi de vacă și de porc sau peste slab.
  • Porțiile de legume pot fi îndestulătoare, dar trebuie consumate fără grăsime.
    în schimb poți folosi orice fel de condimente.
  • Limitează sever consumul de sare și bea cel puțin doi litri de apa pe zi.

Restricțiile la făinoase, grăsimi animale și zahăr se păstrează cel puțin zece zile după încetarea dietei.

Citeste si o alta varianta de dieta rapida.

 


Lasă un răspuns

Sus