Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Coapse pentru micro-mini

Coapse pentru micro-mini

Miscarea de baza – cercuri cu picioarele

Stai intinsa pe spate, cu bratele in lateral si umerii relaxati. Sprijina piciorul stang in podea si ridica dreptul perpendicular pe sol. Tine piciorul perfect intins si descrie 10 arcuri de cerc imaginare, in sensul acelor de ceasornic, apoi fa alte 10 rotiri in sens invers. Vei simti incordarea in sold si coapse. Repeta exercitiul si cu celalalt picior. Incearca sa lucrezi 1-3 serii (doar 1 daca esti incepatoare) de 2-3 ori pe saptamana si rezultatele vor fi vizibile in 6 saptamani.

Bonus:

  • Patinajul cu rolele are acelasi efect. Plimba-te prin parc circa 30 de minute.
  • Loviturile laterale din kickboxing sau tae bo sunt foarte bune pentru tonifierea coapselor.
  • Daca alte activitati te lasa rece, incearca ceva mai interesant si la fel de eficient: lectiile de balet.
  • Saritura cu coarda alternata cu stepper-ul sau banda de alergari pot fi variante grozave, cu conditia sa faci efort sustinut 10-15 minute.

Ciclismul combate cancerul

Pe langa faptul ca aceasta activitate te mentine in forma, are si alte efecte benefice. Stiai ca daca mergi mult cu bicicleta (la scoala sau la serviciu) reduci semnificativ riscul de a face cancer de san? De fapt, un studiu german a relevat faptul ca femeile care au folosit bicicleta ca mijloc de locomotie pana la varsta de 30 de ani – de cel putin 3 ori pe saptamana – au cu mai putin de 34% sanse (decat celelalte) sa se imbolnaveasca de aceasta maladie. Secretul poate fi faptul ca ele pedalau la o rata moderata de intensitate: acest nivel al activitatii fizice intareste sistemul imunitar, in vreme ce exercitiile extenuante il slabesc. Aceasta este explicatia faptului ca exercitiile de intensitate puternica nu reduc riscul aparitiei cancerului.


Lasă un răspuns

Sus