Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum sa-ti pastrezi silueta toamna

Cum sa-ti pastrezi silueta toamna

 

Află ce trebuie să faci pentru a-ţi păstra silueta toamna în condiţiile în care în această perioadă tentaţiile sunt mari şi foarte gustoase. Toamnă riscul acumulării de kilograme este mare. Hainele mai multe şi mai groase sunt un fel de paravan în spatele cărora câteva kilograme în plus nu se văd. În concluzie, iată ce trebuie să faci şi ce trebuie să nu faci că să-ţi păstrezi silueta toamnă. 

Ce să faci:

– Cântăreşte-te periodic, continuă să faci mişcare, măcar de două ori pe săptămâna şi mergi pe jos în fiecare zi. Ritmul este altul, grijile diferite de cele din vară, dar chiar şi aşa poţi găsi în programul zilnic 30 de minute pentru o repriza de mers pe jos. Se poate şi în oraş, între două staţii de maşină, de exemplu.
– Nu plecă la cumpărături fără o lista bine gândită. Nu uită că toamnă legumele şi fructele de sezon sunt altele. Include-le pe lista de cumpărături.
– Păstrează-ţi constant nivelul de glucoză din sânge. Asta înseamnă să ai la îndemână gustări sănătoase. Toamnă este vremea nucilor şi a seminţelor. Săţioase, sănătoase şi gustoase. Ţine în geantă un baton proteic. E infinit mai bun decât o gogoaşă cumpărată de la colţul străzii.
– Respectă ritmul celor trei mese pe zi şi a celor două gustări. A fost uşor vară, se poate şi toamnă.

Ce să nu faci:

– Sub nici o formă nu sări peste mesele principale. Nici peste cea de dimineaţă, nici peste prânz. În ceea ce priveşte cină păstrează o oră cât mai mică şi alge variantele cele mai lejere. Nu uită! Ritmul metabolismului încetineşte, în mod fiziologic toamnă. Caloriile se ard mai greu, iar tendinţa acumulării de grăsimi, imediat ce vremea se răceşte, este înscrisă în codul genetic.
– Că să eviţi acest cerc vicios, temelia alimentaţiei trebuie să rămână fructele şi legumele. Bazează-te pe proteine şi grăsimi sănătoase, la fel cum ai făcut vară. Că să patrezi un nivel optim al metabolismului este obligatorie o gustare la fiecare 3-4 ore, ceea ce ajută la stabilizarea nivelului zahărului în sânge şi ţine sub control senzaţia de foame şi poftele alimentare.

– Nu mânca carbohidraţi la primul fel. Organismul este conceput să digere rapid carbohidraţii, pentru că aceştia sunt principală sursă de energie. Când mănânci făinoase sau cartofi la începutul mesei, nivelul zahărului în sânge creşte rapid, ceea ce duce la descărcări mari de insuina, iar insulină este cea care favorizează formarea depozitelor de grăsime. Masă trebuie să înceapă mereu cu proteine, pentru o digestie lentă şi pentru un nivel constant al zahărului în sânge, scrie Yahoo Shine.

Toate acestea te vor ajută să-ţi păstrezi siluetă toamnă, fără prea mari complicaţii. Tu cum faci să-ţi păstrezi siluetă toamnă?

 

Comments

comments

Lasă un răspuns