Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum slabesti 5 kilograme in doua saptamani

Cum slabesti 5 kilograme in doua saptamani

Acest plan alimentar este conceput pentru a te ajuta să scapi de cel puţin 5 kilograme şi este recomandat pentru a fi respectat cel puţin două săptămâni, pentru ca rezultatele să fie mulţumitoare. Dieta este una bogată în carbohidraţi cu ardere lentă şi proteine. Combinaţia dintre carbohidraţ şi proteine pare să fie una din cele mai eficiente soluţii pentru că atenuează senzaţa de foame şi aduc necesarul de nutrienţi pentru o bună funcţionare a organismului.

Dieta înseamna un mic dejun, o gustare şi două mese principale. Combină aceste feluri de mancare, după cum vrei şi îţi construieşti singură meniul de dietă.

Mic dejun.
O jumătate de grapefruit roz, o linguriţă cu miere şi trei linguri de fulgi de cereale integrale cu trei linguri de iaurt integral şi cafea fără zahăr.
Sau
100 de grame de fructe galbene (caise, pepene, nectarine), o cană de lapte de migdale sau de soia sau lapte integral de vacă şi o linguriţă de miere, plus un ou fiert tare şi o felie de pâine integrală prajită unsă cu unt (cat iei pe vârful unui cuţit) şi cafea fără zahăr.
Sau
Două ouă fierte tari cu două felii de pâine integrală prăjite, unse cu unt (cat o nucă) şi un grapefruit cu o linguriţă de miere, cafea fără zahăr.

Masa de prânz sau cina
O salată dintr-o verde mare cu o bucată cât palma de piept de curcan copt, fiert sau la grătar, plus două linguri pline cu fasole albă boabe, fierte, suc de lămâie şi o lingură de ulei de măsline. Desert: o pară, patru nuci cu două linguri de iaurt integral şi o linguriţă cu miere.
Sau
Circa 250-300 de grame de broccoli şi/sau conopidă fiartă la aburi, cu o lingură de ulei de măsline, plus trei linguri de fasole albă simplă fiartă şi două roşii. Guacamole din jumătate de avocado si două felii de pâine integrală cu sos salsa. Desert: o banană.
Sau
Circa 300 de grame de piure de spanac cu două bile de mozzarella, două roşii, ulei de masline şi o linguriţă de oţet balsamic plus o ceaşcă de spaghete din cereale integrale. Desert: o pară, patru nuci cu două linguri de iaurt integral şi o linguriţă cu miere.
Sau
Grill din 150 de muşchi de vită cu o salată verde combinată cu o ceapă rosie şi trei linguri de iaurt, un caţel de usturoi şi mentă proaspătă pentru gust. Adaugă o ceaşcă de boabe de mazăre verde şi o lingură de orez brun, fier la aburi. Desert: un grapefruit cu o linguriţă de miere sau o portocală.

Gustările pot să fie combinaţii între o mână de seminţe (de floarea soarelui, dovleac sau fistic ori nuci), crude şi un fruct (măr sau portocală).

Pe parcursul zilei se beau doi litri de lichide: apă, ceai verde neîndulcit sau apă cu lămâie sau suc natural de fructe (două linguri de suc la un pahar de apă).

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus