Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum slabesti mancand mult?

Cum slabesti mancand mult?

Se poate slăbi chiar dacă mânânci mult, dar marele secret – pe care îl știe toată lumea este să alegi alimentele potrivite.

Deși sunt alimente sănătoase, nu toate legumele și fructele contribuie la menținerea siluetei. Un studiu științific, publicat în revista PLOS Medicine, arată care dintre legume și fructe sunt cele mai bune alegeri și care legume și fructe pot fi mâncate în orice cantitate și care nu duc la creșterea greutății.

Rezultatele studiului care a analizat acele fructe și legume considerate ideale, confirmă că se poate slăbi mâncând mult, informație care ar trebui să îi intereseze pe gurmanzi.

Prima regula este să crești aportul de legume și fructe. Studiul recomandă consumul a 13 alimente: bace (fructe de pădure), mere, pere, portocale, tofu, soia, conopidă, avocado, varză de Bruxelles, brocoli, fasole, morcovi și ardei. Participanții la studiu care au consumat regulat aceste fructe și legume au luat cel mai puțin în greutate în decursul anilor.

Alimentele recomandate sunt bogate în fibre, iar indicele lor glicemic este scăzut. Aceasta înseamnă că senzația de foame este mai puțin prezentă și că se consumă mai puține calorii. Specialiștii recomandă în schimb limitarea consumului de porumb, mazăre și cartofi care deși sunt sănătoase aduc un aport caloric ridicat și au un indice glicemic mare.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: Thinkstock/Guliver


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus