Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta anti-aging de 5 zile

Dieta anti-aging de 5 zile

Mediul poluat si stilul de viata nesanatos te imbatranesc in fiecare zi, iar cu trecerea timpului, efectele sunt tot mai greu de ascuns. Secretul tineretii sta in antioxidanti, fibre si nutrienti benefici, care aduc stralucire tenului, suplete corpului si buna dispozitie la pachet.

  • De stiut: Planul antiaging trebuie urmat de minimum doua ori pe luna (10 zile din 30).

Ziua 1http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/antiart1.png

  • Mic dejun: 1 baton din cereale integrale, 150 g de iaurt semidegresat, 15 boabe mari de struguri albi sau rosii, cafea sau ceai
  • Pranz: 1 farfurie cu supa de pui, 1 salata de legume proaspete cu 2 felii subtiri de sunca de pui si 1 lingurita cu ulei de masline, 1 felie de paine din faina neagra integrala
  • Gustare: 1 ou fiert
  • Cina: peste cu legume la cuptor
  • Bonus: 150 ml de vin rosu sau 2 felii de ananas proaspat

Ziua 2

  • Mic dejun: 1 felie de paine integrala cu 3 felii de sunca slaba de pui si legume proaspete, 1 portocala, cafea sau ceai
  • Pranz: 1 felie de carne slaba de miel marinata in ulei de masline cu usturoi si oregano, pregatita la gratar, 1 cartof copt in coaja
  • Gustare: 15 boabe de fistic sau migdale
  • Cina: 1 portie de legume inabusite
  • Bonus: 150 ml de vin rosu sau 2 felii de pepene galben

 

Ziua 3

  • Mic dejun: 1 cana cu lapte, 3 linguri cu müsli sau cereale integrale, 2 lingurite cu seminte de in, o banana medie, cafea sau ceai
  • Pranz: sendvis dintr-o lipie mica umpluta cu piept de curcan sau pui, varza rasa si sos de iaurt, 1 mar
  • Gustare: 50 g de merisoare
  • Cina: 1 farfurie cu ciorbita de ciuperci
  • Bonus: 150 ml de vin rosu sau 1 iaurt de 150 g

Ziua 4

  • Mic dejun: omleta din 2 albusuri, 1 felie de branza feta, 1 rosie, cafea sau ceai
  • Pranz: 1 portie de somon cu broccoli, 1 cana cu fructe de padure
  • Gustare: 1 para
  • Cina: 1 cartof fiert cu salata de sfecla-rosie, 6 caise uscate
  • Bonus: 150 ml de vin rosu sau 15 migdale

Ziua 5

  • Mic dejun: 1 felie de paine integrala, 1 ou fiert tare, 1 fresh de portocale sau grepfrut, ceai sau cafea
  • Pranz: 1 farfurie cu ciorba de legume cu crutoane, 1 felie de carne slaba de porc la gratar cu salata de varza, 8 prune uscate
  • Gustare: 150 g de iaurt
  • Cina: 1 portie de paste cu sos de rosii si 1 felie de cascaval ras
  • Bonus: 150 ml de vin sau 1 iaurt semidegresat cu seminte de in

 


Lasă un răspuns

Sus